Hjælp til dukkehus tegninger

Hej.. Jeg vil gerne bede om hjælp til at finde, købe, låne, henvises til nogle tegninger, til dukkehuse. Det skal bare være helt enkelt,men meget stort,og gerne med tag.Måske med åben - lukke facader.Jeg har samlet dukkehus ting i 15 år rolleyes og nu vil jeg gerne have et hus...Jeg har orden i værktøjsparken, og kan meget selv, meeeeeeen ikke lige det med mål osv..confused Mange hilsner Flowergirl.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Flowergirl

Hej.. Jeg vil gerne bede om hjælp til at finde, købe, låne, henvises til nogle tegninger, til dukkehuse. Det skal bare være helt enkelt,men meget stort,og gerne med tag.Måske med åben - lukke facader.Jeg har samlet dukkehus ting i 15 år rolleyes og nu vil jeg gerne have et hus...Jeg har orden i værktøjsparken, og kan meget selv, meeeeeeen ikke lige det med mål osv..confused Mange hilsner Flowergirl.


Som du nok har erfaret er der ingen hjælp at hente her, dette skyldes nok at !
Det er da ret simpelt at tegne et dukkehus i fuld størelse på eks. en avis eller et stykke papir, og så overfører målene direkte til det du skal lave.
Det at du ikke kan det med målene, må du se at få lært, der er ikke meget ved at have en "maskinpark"
hvis du ikke kan måle dig frem til det du skal lave.

V.h Håndværkeren smile
Hej
POolitikken udgav nogle bøger som hedder "Min hobbybog" De er genudgivet flere gange, sidste gang omkring 1960. Jeg underviser kommende pædagoger i værksted, der bruger vi forskellige udgaver af hobbybogen, som har ført til adskillige dukkehuse. Du kan tit finde dem ved antikvariater til en tier.
God fornøjelse Per.

Livet er for kort til genudsendelser!!!!!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis