hvor kan man købe byggematerialer i tyskland

hej alle
er der ikke nogle der kender til nogle links eller forretninger på den anden side af grænsen, hvor man kan købe byggematerialer, såsom mørtel, cement og tømmer mm.
mvh
martinsmile
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra joskvan

hej alle
er der ikke nogle der kender til nogle links eller forretninger på den anden side af grænsen, hvor man kan købe byggematerialer, såsom mørtel, cement og tømmer mm.
mvh
martinsmile


Prøv www.Bauhaus.de www.praktikker.de

Det er to ret gode butikker lige nede ved Flensburg, den største besparelse vil du kunne hente på køb af tømmer, og udvalget er rimeligt !

V.h Håndværkeren smile
Praktiker har pt 20% rabat på alle varer - det får fx et Fakro ovenlys vindue ned i 1300-1400,- inkl. inddækning
Citat fra PeterR

Brug søgefunktionen, den har været her flere gange.

Hej PeterR.

Der er jo nogen der skal hjælpes lidt mere på vej end andre !

Håndværkeren smile
Forstår ikke din vræde på mig, jeg henviser til søgefunktionen, det er vel ikke forkert.

Jeg har brugt dette forum i 3 år, og kan ofte huske gengangere.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er mange muligheder så hvis du kunne skrive lidt om, hvilken type materialer du søger, kunne du måske få bedre hjælp.
I Wanderup er der også en team-Baucenter ( www.team-baucenter.de )
Er det plast-vinduer så send mig en PM, der har jeg rigtig gode forbindelser i det Tyske.

Mvh
CZP
som anbefaler Islandske naturprodukter fra:
www.natur-produkter.dk/sb
Citat fra joskvan

hej alle
er der ikke nogle der kender til nogle links eller forretninger på den anden side af grænsen, hvor man kan købe byggematerialer, såsom mørtel, cement og tømmer mm.
mvh
martinsmile


Der kommer en internetbutik i starten af 2008 hvor du kan købe byggematerialer direkte i Tyskland og få dem leveret på din adresse !....... Web adressen er: www.baukauf.dk

MVH Jens smile
Hej Freber!

Hvis det website skal få succes skal det signalere kvalitet i højere grad end den startside du er startet ud med. Undlad at gå i luften før end konceptet er på plads og du har et professionelt website.
Nu hvor jeg har set sitet så signalerer det at der er tale om en glad amatør (der er ikke i sig selv noget i vejen med, men der skal meget til for at jeg vil tro på konceptet).
Citat fra ErikP

Hej Freber!

Hvis det website skal få succes skal det signalere kvalitet i højere grad end den startside du er startet ud med. Undlad at gå i luften før end konceptet er på plads og du har et professionelt website.
Nu hvor jeg har set sitet så signalerer det at der er tale om en glad amatør (der er ikke i sig selv noget i vejen med, men der skal meget til for at jeg vil tro på konceptet).



confused Ja Ja rolig nu ! Websitet er ved at blive lavet af et professionelt it-firma der ikke laver andet og leverandør aftalerne er på plads, så der er hverken tale om en "sur eller glad amatør", men en godkendt E-Handel Website med leverings garanti og betalings sikkerhed Osv.smile
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis