byggetilladelse??? Hvor lang tid??

Hej..

Jeg sender min ansøgning om byggetilladelse i morgen, men hvor lang tid skal jeg regne med at det ca. tager inden jeg får et svar/tilladelse??

Skal nemlig gerne igang med projektet i min sommerferie om 4 uger.

Med venlig hilsen
Morten Pedersen
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ring til din kommune mandag morgen kl. 09.00

 

tak for svarene, hvis du mener at det kan tage så lang tid så går jeg selv ned med strees...
Her i Jylland kan alting fremskyndes med en halv, sort gris... ;-)

Nej, pjat. Tag ned og snak med dem. Uanset de kommunale forvaltningers ry, så er det nu min erfaring, at møder man op og taler pænt til dem, så får man også en pæn behandling. Selv i skatteforvaltningen...

/Jan
Min byggesag tog 7 uger men den var også indleveret 2 dage før de nye regler for isolering trådte i kraft. De er nok ved at være igennem bunkerne med gamle ansøgninger men regn alligevel med 4-5 uger - med mindre du ringer og forklarer dem sagen på en ordentlig måde
Tiden for behandlingen af en bygge sag varierer vildt...
Nogle steder kan de klare det på få dage elelr uger og andre er adskillige måneder undervejs..
Det afhænger af kommunen, og ikke mindst om der er stor bygge aktivitet eller ej.

En uheldig kombination af sammenlægning af kommuner og nye regler for isolering har gjort at der mange steder er måneders vente tid.

Så ring du ned på kommunen og snak med dem...

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis