Google-annoncer

Davs.

Er der nogen der meget kort, og på letfatteligt dansk, kan fortælle lidt om hvordan Google-annoncer virker?

Jeg har lige oprettet en Google-annonce på dette websted (lav-det-selv.dk), og har selvfølgelig valgt at køre med (hvad jeg tror er) minimumbetaling/-budget, da jeg intet aner om hvordan konceptet i bund og grund fungerer. Er det medvirkende til at annoncen ikke vises endnu?

Vil der være chance for at annoncen vises UDEN for lav-det-selv.dk, selv om den er oprettet under "Annoncér på dette websted" (oppe i højre hjørne)?

Jeg ved godt at der ligger tonsvis af supportsider på Google selv, men jeg fatter ganske enkelt ikke sammenhængen mellem cost pr. click pr. X antal tusind visninger i sammenhæng med dagligt budget. Og jeg synes ikke jeg bliver klogere af supporten fra Google.

Please, hjælp! confused smile

Med venlig hilsen
FlemmingB

Davs. Er der nogen der meget kort, og på... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Siden at det oprindelige indlæg er lavet er LDS blevet opdateret, og nogle funktioner kom ikke med. Men Allan E er efter sigende på udkig efter opdateringer og ad ons mm. så vi får de funktioner vi havde før samt mange nye. Men det tager tid. Og da Allan E arbejder på sitet i fritiden, syntes jeg at han gør et kanont arbejde.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis