Samling bobler op - haster

Jeg har lavet en skillevæg af 3 spånplader. Jeg har snakket med en maler angående hvordan jeg skulle behandle samlingerne. Han anbefalede at jeg brugte armeringstape og spartlede bagefter. Nøjagtig ligesom på gipslofter.
Mit problem består i at når jeg grunder/maler væggen bobler samlingen op, så der bliver en "fin" streg hele vejen ned af væggen. Jeg har aldrig prøvet noget lignende med gips lofter.

Jeg har brugt alimindelig medium sandsspartel som maleren også anbefalede mig. Hjælp - hvad skal jeg gøre.

Kristian
Jeg har lavet en skillevæg af 3 spånplader. Jeg... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nej, der er desværre ikke plads til gips plader uden på. Der skal være skab på den anden side og det passer nøjagtigt med dørkarmen, ellers ville jeg også have valgt en gipsvæg.

Kristian
Beklager at jeg som maler ikke kan komme med et præcist bu, men kun et gæt
Du bliver desværre nok nødt til at pille armeringstapen af igen. derefter "grunder " du Samlingerne med noget stopgrund , gerne flere gange. hereftersætter du armeringstapen på igen . og giver igen stop grund inden du maler. Kan ikke lige komme på andre ideèr .
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Når du er nået så langt, ville jeg nok fase pladerne i samlingerne og så spartle....

Tommy

Fremgang kommer af en positiv mental indstilling.biggrin


http://www.euroterm.dk
Citat fra euroterm

Når du er nået så langt, ville jeg nok fase pladerne i samlingerne og så spartle....


Hej euroterm.

Der er vist noget du har misforstået med hensyn til din afsluttende bemærkning.

Det hedder:
Hvorfor gå over for grønt, når man kan blive kørt over for rødt.

V.h Håndværkeren smile
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også