Læderkabine til Alfa 156

Jeg har lige erhvervet mig en læderkabine til min Alfa 156 og vil gerne vide om det er noget jeg umiddelbart selv skal rode mig ud i at montere eller om man skal lade fagfolk om det?

Såfremt det umiddelbart er "nemt" er der evt. hjemmesider man kan finde manualer eller links til for denne slags montering??

Mvh.

Red Devil
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Red Devil

Jeg har lige erhvervet mig en læderkabine til min Alfa 156 og vil gerne vide om det er noget jeg umiddelbart selv skal rode mig ud i at montere eller om man skal lade fagfolk om det?

Såfremt det umiddelbart er "nemt" er der evt. hjemmesider man kan finde manualer eller links til for denne slags montering??

Mvh.

Red Devil


Det vil jeg helt klart anbefale dig at lade en fagmand ordne for dig, hun / han kender til hvordan læderet skal behandles.
For der må helst ikke komme ridser o.l. i overfladen vel ?? Og det kan du meget nemt komme til at lave. Hermed ikke sagt at du er en klumrerøv, du kan helt sikkert en masse ting, som andre misunder dig lidt, men lad fagmanden sætte din læder polstring op i bilen, det vil du blive mest tilfreds med i længden.

V.h Håndværkeren smile
Og hvis du skulle være så uheldig at få lavet en ridse undervejs, er det da ganske nemt at reparere igen (det gør de professionelle da også en gang imellem)
Alle materialer til evt. reparation og også en rigtig god pleje til læderet, kan fås hos www.tm-materialer.dk
Polsteren, nu bliver jeg nysgerrig, vi har lige købt en læder hjørne sofa, med det bedste læder der kunne tilbydes, blødt varmt og dejligt. Men ak, ungernes negle, de har lavet små ridser. Hvordan repper man dem igen.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Når du har problemer med det, er det fordi du har købt for dyrt!!
Dit bløde og varme læder er anilinfarvet og uden dækfarve/overfladebeh. og derfor temmelig sart. Desværre bliver læder som hovedregel mere sart og besværligt at holde, jo dyrere det er.
Du kan dog sikkert fjerne ridserne ved at behandle læderet med en god flydende farveløs lædercreme. (hvis det er meget slemt og den ufarvede ikke dækker, kan den også fås farvet)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis