armeringstape

hejsa.
dette er min første tråd herinde.
har fået at vide det er et kanon forum hvis man skal have hjælp(håber det er sandt).
jeg har lige købt et ældre hus og er ved at sætte det i stand. nu har jeg så revet tapeten af og der er så en del revner. nu har jeg været ude og købe noget "selvklæbende armeringstape" til selvsamme problem. men har ikke rigtig nogen ide om hvordan og hvorledes det skal bruges, da der både skal spartles og slibes og det ene og det andet. håber der er nogen der kan hjælpe mig?
hejsa. dette er min første tråd herinde. har fået... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
PeMa: Det er jo det der er meningen med dette forum, det er at dele erfaringer med hinanden, og få gode råd og ideer til sine projekter biggrin
Citat fra pimp

PeMa: Det er jo det der er meningen med dette forum, det er at dele erfaringer med hinanden, og få gode råd og ideer til sine projekter biggrin


Ja ja det ved jeg godt, men alligevel !! nu går spørgsmålet på noget tape. og jeg tænkte bare at, hvis man køber tape er det vel fordi man gerne vil igang med at bruge det, så vil det jo være meget nærliggende at spørge sin fagmand til råds når man nu alligevel er i forretningen, det kunne jo også tænkes at der skulle bruges nogle andre materialer til projektet, som man så kunne købe ved samme lejlighed..

Det hele blive jo lidt forsinket af skulle spørge til råds i dette forrum først. Og med alt respekt, er det jo ikke alle herinde der er fagfolk.rolleyes

mvh

<p>Peter Madsen</p>
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Citat fra PeMa

Ja ja det ved jeg godt, men alligevel !! nu går spørgsmålet på noget tape. og jeg tænkte bare at, hvis man køber tape er det vel fordi man gerne vil igang med at bruge det, så vil det jo være meget nærliggende at spørge sin fagmand til råds når man nu alligevel er i forretningen, det kunne jo også tænkes at der skulle bruges nogle andre materialer til projektet, som man så kunne købe ved samme lejlighed..

Det hele blive jo lidt forsinket af skulle spørge til råds i dette forrum først. Og med alt respekt, er det jo ikke alle herinde der er fagfolk.rolleyes

mvh



Jeg har 6 ruller armeringstape liggende, og det har jeg haft i 4år. Om 3 måneder skal jeg til at spartle, og havde tænkt mig at anvende alle disse meter.
Nu viser det sig at man ikke længere bruger denne type de steder jeg kommer. Derfor vil det jo være en nemt lige at spørge herinde, uden at skulle få svaret at jeg bare kan tage ned i en malerforretning og spørge !!

 

Citat fra Nif

Jeg har 6 ruller armeringstape liggende, og det har jeg haft i 4år. Om 3 måneder skal jeg til at spartle, og havde tænkt mig at anvende alle disse meter.
Nu viser det sig at man ikke længere bruger denne type de steder jeg kommer. Derfor vil det jo være en nemt lige at spørge herinde, uden at skulle få svaret at jeg bare kan tage ned i en malerforretning og spørge !!


.. Jeg kan se at du ikke har forstået mit argument.

Mvh

Peter

<p>Peter Madsen</p>
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også