Gammeldags slagbænk i køkken

Vil bygge en gammeldags slagbænk i køkken. Er her mon nogen der har tegninger til sådan en fætter. Min ide var at bygge den så den passer i et hjørne. Ca 1 mtr. på den ene led og 2-2,5 mtr på den anden led.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Anders G.

Jeg har lavet nogle stykker af dem, ikke efter tegninger, men efter gamle billeder af gamle køkkener og folkestuer.
I mine øjne blev de rigtig gode.
Den jeg lavede hos mig selv, blev af en kyndig besøgende forvekslet med en rigtig gammel hjørnebænk, som han mente havde været i huset fra det blev bygget.
Den sidste jeg har lavet, var hos en af mine døtre, og har nydt megen opnærksomhed.
Jeg bruger gamle gulvbrædder til formålet.

Hvis du har interesse i det, kan jeg sende dig nogle fotos af opbygningen, så bare mail din adresse til mig.

De bedste hilsner
Leon.
Hej Leon
Vi vil også meget gerne se dine fotos. Vi overvejer at købe slagbænke, men de skal jo helst passe sammen, så nu vil vi gøre det selv - hvis vi altså kan.
På forhånd tak
Venligst Kirsten

 

gitkit

hej Leon.....
jeg vil rrriiiiiiiiiiigtig gerne se billeder.....lyder rigtig godt....min mail er [email protected] maaaange tak jeg vil nemli gerne bygge lii sådan en hjørnebænk

jeg ville gerne lave en gammeldags slag hjørnebænk men savner nogle billeder???

Jeg ska l igang med at lave sådan en hjørneslagbænk, jeg ville også blive glad for at modtage billeder så jeg kan få nogle ideer.
Jeg er meget interesseret i at se nogle billeder af din konstruktion.
mvh Per Rude
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis