jeg vil sælge

har en gårdringeklokke, alder ca. 40år, virker upåklagelig, tror i der er købsinteresse nu hvor vi skriver 2006 eller skal jeg bare skrotte den

se billede
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra xpol

har en gårdringeklokke, alder ca. 40år, virker upåklagelig, tror i der er købsinteresse nu hvor vi skriver 2006 eller skal jeg bare skrotte den

se billede

Jeg byder 25,00 Kr.

V.h Håndværkeren smile
Citat fra xpol

se billede

hmm hmm, er du ikke en lidt underlig fyr, du sætter noget til salg men besvare ikke hendvendelsen confused

Håndværkeren mad
mit indlæg ligger under "Over Hækken" som et spørgsmål om der er købsinteresse, og jeg tror godt du ved, at SALG ligger under "Køb/Salg/Bytte/Foræres"
Når jeg klikker på billedet, så begynder den at downloade et program. Det er nok én som skal opdatere sin virusprotektion.

Hvad klokken andgår: Tjae, bum, bum. Næsten alle har mobiltelefon, eller i det mindste trådløs, så der er nok ikke så mange der har brug for sådan en mere. Teknisk Museum måske...

Green

Citat fra xpol

mit indlæg ligger under "Over Hækken" som et spørgsmål om der er købsinteresse, og jeg tror godt du ved, at SALG ligger under "Køb/Salg/Bytte/Foræres"

Ja jeg ved godt hvor køb og salg ligger, men jeg kan ikke finde dit indlæg ??

V.h Håndværkeren smile
Annonce
du kan ikke finde den under "Køb/Salg/Bytte/Foræres" fordi jeg har lagt den ind under "Over Hækken" (for at undersøge om der kan være købsinteresse for klokken, så du må forstå, at så længe den ikke er at finde under "K/S/B/F" så er den ikke umiddelbar til salg. vh. poul
Citat fra xpol

du kan ikke finde den under "Køb/Salg/Bytte/Foræres" fordi jeg har lagt den ind under "Over Hækken" (for at undersøge om der kan være købsinteresse for klokken, så du må forstå, at så længe den ikke er at finde under "K/S/B/F" så er den ikke umiddelbar til salg. vh. poul

Nå sådan at forstå, ja der var jeg lidt langsom i optrækket.
Undskyld at jeg klumrede wink

V.h Håndværkeren smile
Blev i tvivl om det er en klokke man sætter til fastnettelefonen, så hele landsbyen kan hører at ens telefon ringer. Eller om det er en klokke til en skolegård, der ringer når ungerene skal ind.

Hvad er det, og har du fundet ud af hvad du gør ved den?

Green

Citat fra green

Blev i tvivl om det er en klokke man sætter til fastnettelefonen, så hele landsbyen kan hører at ens telefon ringer. Eller om det er en klokke til en skolegård, der ringer når ungerene skal ind.

Hvad er det, og har du fundet ud af hvad du gør ved den?

Nej Green !
Det er en klokke til et vækkeur for tunghører, ka do da nåk fo-stå !!!

Jeg behøver ikke sådan noget meskamekanisk for at komme op, mit vække ur har fire ben og en lang våd tunge, som af en eller anden grund skal bruges på mig ved 6,00 tiden om morgenen.

V.h Håndværkeren smile
Nåe...
Hvorfor hedder det så en gårdringeklokke?

Måske skulle X-pol prøve at sælge den gennem hørerskadeforeningenes hjemmeside.

Green

Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis