Antikke stikkontakter

Hej Forum,

Jeg har netop købt en andelslejlighed i Århus, der er af gammel oprindelse. Desværre er den fyldt med gamle og overmalede (men "moderne") stikkontakter.
Er der nogen herinde der ved hvor man kan købe antikke stikkontakter, så lejligheden kan få sit oprindelige "look" tilbage?

Jeg tænker specielt på nogle der er af metal. De er runde, med en vippe-pind som afbryder. De er med en gylden finish, og riflede rundt i omkransen.

Alle forslag er velkomne

Hilsen Phille
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja Phille, du kan da umuligt eje et tv med tv2 på, der har været rigtig mange reklamer for genoptagelse af netop denne type.

:o)

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
stikkontakter. Dem køber man da i tyskland. Spar 40%
ubssmile havde ikke lige set at du allerede havde fået mange relevante svar

mvh Anders
Hej PeterR,
Jeg ejer godtnok et tv med TV2, og jeg har da også hørt navnet LK før. Jeg har bare ikke haft brug for stikkontakter før, og så glider reklamerne bare igennem hovedet uden videre ;-)
Min kæreste har faktisk set dem, og var ikke overrasket ovar at LK havde disse kontakter, så måske skulle hun bare fortsætte denne korrespondance...
Hej AndersKruse,

Jeg er helt ny på gør-det-selv markedet, så al hjælp modtages med stort smil. Jeg havde ledt lidt på nettet efter brugte kontakter, men fandt ikke nogen gode steder, så dit link til dette er rigtigt godt :-)
Hvis vi ikke skal bruge de forgyldte (fra LK), kan det være at vi skal bruge nogle fra linket du har vist os.

Tak til alle for gode og brugbare kommentarer.
Mvh Phille
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis