Begrænsning på Honda cb 450

Hey

Jeg har en Honda cb 450 S, men i den irriterende tyske version som kun har 27 heste.. Købte den i den tro at den havde 43 (idioten som solgte den havde skrevet det).. Men jeg har hørt at det skulle være muligt blot at fjerne en begrænsning og så skulle man være kørende med alle 43 hk igen.

så jeg ville høre jer og der er nogen som ved præcis hvordan jeg får fjernet denne begrænsning?

Mvh


Grevelund
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Grevelund

Hey

Jeg har en Honda cb 450 S, men i den irriterende tyske version som kun har 27 heste.. Købte den i den tro at den havde 43 (idioten som solgte den havde skrevet det).. Men jeg har hørt at det skulle være muligt blot at fjerne en begrænsning og så skulle man være kørende med alle 43 hk igen.

så jeg ville høre jer og der er nogen som ved præcis hvordan jeg får fjernet denne begrænsning?

Mvh


Grevelund


Jeg har bare lyst til at spørge om det er sådan du kalder alle dem du handler med, for hvem mon der så er den største IDIOT rolleyes rolleyes rolleyes

V.h Håndværkeren smile
Citat fra Håndværkeren

Jeg har bare lyst til at spørge om det er sådan du kalder alle dem du handler med, for hvem mon der så er den største IDIOT rolleyes rolleyes rolleyes

V.h Håndværkeren smile



Hvad fanden er det for en latterlig komentar at komme med.. Det kan ingen jo bruge til noget...
Jeg regner da selvfølgelig med at sælger skriver sandheden i annoncen, så lad være med at spild andres tid på dine latterlige kommentare.
Citat fra Grevelund

Hvad fanden er det for en latterlig komentar at komme med.. Det kan ingen jo bruge til noget...
Jeg regner da selvfølgelig med at sælger skriver sandheden i annoncen, så lad være med at spild andres tid på dine latterlige kommentare.


Jeg kan se du er ret ny her på LDS, så jeg tager dine udgydelser som et tegn på uvidenhed.
Købe en MC ud fra hvad en anden skriver i en anonce, ja papir er taknemligt. Havde du slet ikke prøvekørt den inden du købte den ?
Jeg har kørt MC i temlig mange år efterhånden og da også handlet nogle gange efterhånden, men jeg har aldrig kaldt sælgeren for en idiot selvom jeg opdagede nogle skavanker efter jeg havde handlet, det er ens egen fejl for så har man bare ikke tjekket den godt nok inden købet.

V.h. Håndværkeren smile
hej håndværkeren
fik du nogensinde svar på dit spørgsmål, for jeg har samme problem. jeg ved du skal skifte den overlæggende knast, men er der nogen der ved om der også skal pilles i kapuratoren
Citat fra baloo

hej håndværkeren
fik du nogensinde svar på dit spørgsmål, for jeg har samme problem. jeg ved du skal skifte den overlæggende knast, men er der nogen der ved om der også skal pilles i kapuratoren

Hej Baloo.
Der må værer noget du har misforstået, for det handler om Grevelunds måde at omtale andre menesker på jeg var inde og komenterer. Tilsydenladende har den gode mand forstået budskabet, han har ihverfald ikke været indde med en komentar.
Jeg har kun tre ventile på min Mc. og det er dem der sidder i dækkene, kører med sidevogn.
For ser du "jeg køre MZ fordi jeg har potens nok"
Det er den mest simple motorkonstruktion, og den kører altid når blot man forstår princippet i sådan en motor kan den ikke andet end køre køre o.s.v.
Den er måske ikke så køn og kan max kører 100 Kmt. men for mig er min Mc mit eneste transportmiddel, og nødvendigt for jeg bor så langt ude på landet at det er for langt at cykle. Og jeg kører hele året rundt også i ti graders frost og højtbelagt sne på vejene.

V.h Håndværkeren smile
Annonce
Ja Håndværkeren skriv lige pænt, jeg har læst mange af dine indlæg, du havde vist en dårlig dag, det er under din standart.

Nå godt ord igen sømand. Vi kan jo ikke alle sammen køre MZ, for så ville der jo ikke være til at være for 2T røg. Men jeg er misundelig på din sidevogn......

Til spørgeren. Ja den skal selvfølgelig dysses om, den skal jo have mere havre for at yde.

Jeg tror også på hvad de siger. Som nystarter på MC kan man sgu da ikke mærke forskel på antal heste.......

Prøv evt. på biblioteket om de ikke har en service manual fra heynes eller bedre køb den selv.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
mange tak for svar, undskyld misforståelsen, jeg prøver bibern
Hej PeterR.
Ja undskyld, men den forstod jeg da ikke ? Jeg er da høflig over for Grevelund, spørger pænt hvem mon er den største Idiot at de to / sælgeren eller køberen.
Er du misundelig på min sidevogn, det er der da ingen grund til at værer, så vidt jeg ved sælges de også som brugte, spørgsmålet er så om du kan få netop din Mc indregistreret med sidevogn, for der syntes jeg godt nok den danske lovgivning er lidt kringlet på dette område, og der er stor forskel på danske synshaller og på hvordan de fortolker denne lov. I Københavns området kunne der ikke komme sidevogn på netop min MZ model, men på Loland var det ikke noget problem.
Citat fra Grevelund

Hey

Jeg har en Honda cb 450 S, men i den irriterende tyske version som kun har 27 heste.. Købte den i den tro at den havde 43 (idioten som solgte den havde skrevet det).. Men jeg har hørt at det skulle være muligt blot at fjerne en begrænsning og så skulle man være kørende med alle 43 hk igen.

så jeg ville høre jer og der er nogen som ved præcis hvordan jeg får fjernet denne begrænsning?

Mvh


Grevelund

hej, jeg har lige ordnet en tilsvarende, og du skal have en overliggende knast (44 hk) og du skal have skilt din kap. ad der er flere dele der i der skal skiftes.god fornøjelse
Hej Baloo.
En gang imellem er det smart lige at tjekke datoen for indlæget, det står i venstre hjørne foroven.

V.h. Håndværkeren
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis