Akku Gipsskruemaskine

Hej,

Er på udkig efter en gipsskruemaskine (akku), men det er kun lykkedes mig at finde enten en der koster 400 = Dårlig kvalitet, eller en der koster et godt stykke over 2000. Er der en herinde der kender til noget midt imellem (omkring de 1200 f.eks.) eventuelt en lettere brugt?

Tak
Ole

Ole
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej det tror jeg ikke du skal regne med at finde. Men du kan kigge på www.primusdanmark.dk kan være de her noget men ved det ikke.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Jeg købte en brugt Makita med 2 stk 12 Volt 3 Ah batterier og lader til på DBA. Jeg gav ca 1500 for den, og den har nu pløjet ca 5000 skruer i uden endda at have fået skiftet bit - det er eskl. de skruer den forrige ejer har sat i. Det er det bedste værktøj til den slags arbejde, og man undrer sig over hvorfor man ikke fik sådan en for laaang tid siden. Een ting ligger dog fast, som du også selv er inde på, kvalitet koster, men kan som regel betale sig i længden. Tænk og på evt at købe en ny maskine til 2-3000 kr, brug den til dit projekt og sælg den når du er færdig til måske ½ pris. Så har du glæden af nyt kvalitetsværktøj, og til en billg penge når du får den solgt, og den ikke ligger og samler støv i kælderen. Bare lidt ideer smile
Tak for forslagene - har ikke besluttet mig endnu, men vil holde øje med tilbudene de forskellige steder.

Ole
Har lige sat skillevægge op på 1. sal. Brugte en ganske almindelig (lille) Dewalt 12V / 1,3A til jobbet og den har gjort det fint. Synes ikke der var nogen grund til at købe gipsskruemaskine for det, men det er jo nok en smagssag.

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

Annonce
Jeg er ikke i tvivl. Jeg gider simpelthen ikke stå og bøvle med løse skruer osv. Det tager ALT for langt tid. Så jo det er en smagssag, men har man først prøvet en god gipsskruemaskine går man ikke tilbage til løse skruer det er helt sikkert
Jeg bruger skam heller ikke løse skruer - de sidder stadig fint i båndet, men jeg må bare holde båndet selv. Tror dog sagtens du har ret i, at hvis jeg først havde prøvet en "rigtig" gipsskruemaskine, ville jeg synes det var bedre.

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis