Pris på udbygning

Er der nogen der ved, om der findes en tommelfingerregel på hvad kvadratmeter prisen er på en udbygning af et gasbetonhus med skalmur?

Vi taler om støbning af fundament, opmuring af gasbeton, vinduer, tag etc.

Jeg ved godt der er rigtig mange elementer og forudsætninger, som ikke er nævnt her. Men jeg er nysgerrig efter en ca. pris.

Jeg synes at have hørt en pris omkring kr. 10.000 pr. kvm!

Kim
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi bliver nød til at vide om det er som selvbyg, medbyg eller nøglefærdig.

Mvh
CZP
som anbefaler Islandske naturprodukter fra:
www.natur-produkter.dk/sb
Kommer meget an på tilgængelighed og antal m2. Vil du ikke røre en finger, taler vi nærmere 13-15.000/m2 for 30 m2.
Der er en masse ekstraarbejde i forbindelse med sammenbygning til eksisterende bygning - for dette er prisen den samme, om det er for en tilbygning på 5 m2 eller 500!

Er du så uheldig at bo i nærheden af Århus eller Kbh. snakker vi helt andre priser!

Mvh.

Jan R.
Citat fra ssk

Bygget i Lecaterm.
54m2. Jeg lander et sted mellem 5500-6000 m2
Hårdt arbejde, men en god timeløn...


Opfylder Lecaterm de nye regler for isolations evne i byggeriet?

Går og pusler med ombygningsplaner, det skal ende i pudset / kalket facade. Så Lecaterm kunne være en oplagt mulighed (hvis de altså opfylder gældene regler)

/ Thomas
Citat fra ssk

Ja, hvis du bruger dem som er 39 cm. På Lecas hjemmeside kan du finde en hel del info www.leca.dk


Er du sikker på at 39cm gør det endnu? Jeg syntes nemlig at der direkte stod på leca.dk at 39cm opfyldte kravene da jeg købte materialer til min tilbygning, heldigvis før de nye krav.

Syntes ikke længere jeg kan se samme positive formulering på leca.dk nemlig.

mvh
Christian - handyman? alt er relativt!
Hmm, nu skal jeg jo ikke gøre mig al for klog, men jeg syntes, at det var det der stod for et halvt års tid siden...øhh må hellere lige chekke

Søren
Citat fra ssk

Hmm, nu skal jeg jo ikke gøre mig al for klog, men jeg syntes, at det var det der stod for et halvt års tid siden...øhh må hellere lige chekke


Ja, det kan godt passe - men det var også før der kom nye krav til isoleringen wink

mvh
Christian - handyman? alt er relativt!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis