CBR 1000 sc21

Hej

Jeg er ny bruger af dette forum,og håber der er nogle "eksperter" rundt i landet som ved noget om Honda´s sc21 1987 smile .Jeg har nogle problemer omkring 2-3000 o/min mc´en "hakker/støder" som en gal hvis jeg så giver den gas forsvinder det.Det er jo rimelig træls at køre med 3-4000 o/min inde i byen f.eks cool .Vi har prøvet at få kalibreret kaburatore optil flere gange,fik nye tændrør sidste år,idag har den været på rullefelt og der viser den et knæk netop ved de 2-3000 o/min selv om der er skiftet een karburator som så lidt slidt ud.Er der nogen som har et godt bud på hvad det ellers kan være ?
mvh Sam
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Sam
Går den som den skal i tomgang.???
Hvor i landet er du ?

Mvh Jan
Hej Helja

Du er ikke glemt.Vi har nu rettet kurven på rullefelt,den ene karburator stod forkert, og maskinen kørte fint,men... da vi havde kørt et stykke tid begyndte den at hakke igen.Vi venter nu på nye dyser,men det lyder ikke til at der er nogle på lager i DK!!.Håber dog det er dyser der er fejlen.
mvh
Sam
Citat fra sam

Hej Helja

Du er ikke glemt.Vi har nu rettet kurven på rullefelt,den ene karburator stod forkert, og maskinen kørte fint,men... da vi havde kørt et stykke tid begyndte den at hakke igen.Vi venter nu på nye dyser,men det lyder ikke til at der er nogle på lager i DK!!.Håber dog det er dyser der er fejlen.
mvh
Sam


jeg har nogenlunde samme problem med min honda vf 1000 f2. den hakker også omkring de 2000-3000 omd.. så jeg er lige med på en lytter...
og jeg har fået 4 sprit nye kab´s på... det hjalp ikke...

suzuki GS 550 E årg 82.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis