Tekniske tegning

Hjælp sad

Jeg har købe en 15 HK honda 4-takt påhængsmotor, men den er skilt til atomer lige bortset fra motoren, heldigvis !!
Men det jeg gerne ville have hjælp til var, om der var nogen der ved, hvor man evt. kan finde tekniske/eksplotions tegninger på nettet,så jeg kan få den samlet igen, jeg har prøvet at søge på Honda og tekniske tegninger dog uden resultat.
Jeg vil blive meget glad biggrin for alle gode råd på forhånd tak.

mvh Peter
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
.
Citat fra biddi

Hjælp sad

Jeg har købe en 15 HK honda 4-takt påhængsmotor, men den er skilt til atomer lige bortset fra motoren, heldigvis !!
Men det jeg gerne ville have hjælp til var, om der var nogen der ved, hvor man evt. kan finde tekniske/eksplotions tegninger på nettet,så jeg kan få den samlet igen, jeg har prøvet at søge på Honda og tekniske tegninger dog uden resultat.
Jeg vil blive meget glad biggrin for alle gode råd på forhånd tak.

mvh Peter
Med fare for at blive beskyldt for at blande mig ialt, vil jeg anbefale dig at gå ind på ebay uk og skrive i søgefeltet " outboard honda manual " , der er flere som tilbyder instruktionsbøger på honda, der er en spørge mulighed, hvor du kan finde ud af, om de dækker din motor. De er dog ikke gratis.wink. Du kan også bruge samme søgning på google søg i verden, og få en række tilbud. i begge tilfælde vil du skulle bruge din motors dataoplysninger, og kunne engelsk.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Lynæs.
Hvem siger du blander dig ialt, det har jeg ikke bemærket endnu.
Eller har jeg misforstået noget, for jeg troede da disse sider var for alle der har en eller anden form for mening / bidrag til Filosofierne her på siden. Eller er der en overklasse jeg ikke er stødt på endnu ????

V.h Håndværkeren
Citat fra Håndværkeren

Hej Lynæs.
Hvem siger du blander dig ialt, det har jeg ikke bemærket endnu.
Eller har jeg misforstået noget, for jeg troede da disse sider var for alle der har en eller anden form for mening / bidrag til Filosofierne her på siden. Eller er der en overklasse jeg ikke er stødt på endnu ????

V.h Håndværkeren
Hej håndværker , så har du ikke læst Marstal5-hjælp.
mvh..smile

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis