Kant på carport?? Granitskærver!

Med 2,5 m3 granitskærver liggende i indkørslen lige til at brede ud, kommer jeg til at tænke på, om man skal lave en form for afskærmning, så de ikke smutter ud i "siderne" og på vejen. Indkørslen ligger i niveau med vejen og ligeså med omgivelserne.

Nogle gode forslag til hvordan jeg holder skærverne inde på det areal, hvor de skal være. Skal jeg lave en form for kant??

Kan iøvrigt anbefale at købe granitskærver i den nærmeste grusgrav. Der fås de til fornuftige priser.

Rikke

s3it

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kunne lave en kant med herregaards blok-sten sat i tørbeton. På tilbud koster de 8,- pr. stk (er 21 cm lange, så der går 5 på en meter ca.)
Har du fået dem leveret? Materialerne koster ikke alverden, men en lastbil koster op til 750 kr i timen.

Erik
- eller såmænd bare en hollændersten eller lignende til at kante med. Kommer an på "omgivelserne" - og om man kan komme til at køre op på stenene.
Har selv brugt chausse-sten, hvilket var en fejl - de er efterhånden "fuget" med granit....

Det er vigtigt, at der er lidt niveauforskel - min. et par centimeter, det hjælper til at holde stenene "indenfor".

Mvh.

Jan R.
..for svar.

Ja, grusgraven stod også for levering, som vist kostede 450 kr. + moms.

Rikke

s3it

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis