hosta

så er der friske hostaer i ALDI til 19,95. Der er en del fine store planter af forskellige arter Hilsen og nyd det gode vejr, Fuzzy
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fik du købt nogle Fuzzy? (vi har desværre ikke ALDI på Bornholm, men jeg har været møgheldig, at der var en, der delte sine i haven og sendte til mig).
Ja men hun er knagme også fræk indimellem *GGG*

Men jeg er faktisk lidt nysgerrig efter, om Fuzzy kom hjem med noget... Så vidt jeg husker, har han en ret flot have i forvejen, som vi godt kunne tåle et glimt mere af på LDS...
Jeg vil lige præsentere mig selv, jeg er en 70 årig pensionist (hunkøn "GGG")
Jo jeg fik fat i 6 hostaer hos Aldi, fine ret store planter, som min lokale planteskole vil have ca 48 kr for, men i Aldi 19,95
Jeg har i disse dage utrolig travlt med at få haven tiptop, da hele den pukkelr...... familie kommer til grill-fest snart. (min 7o års dag er i januar koldt og uha-da - )OG da man ikke kan stole på vejret, har jeg i dag købt et telt 4x8 m.
Det vil dække over hele græsplænen samt en del bede, men så sparer jeg borddekorationerne.
Nå spøg til side, jeg vil gerne sende jer nogle billeder taget i år, med et kamera til pc, min søn skal lige sætte billederne over på en CD, men de kommer snart.
Tak Zep for billedet, hvad hedder den ?
Hilsen til alle Fuzzy
Tillykke (uforskyldt forsinket) med fødselsdagen Fuzzy! Og god arbejdslyst og fornøjelse! Beklager, at jeg troede, du var en han *GGG*

Glæder mig til billederne.

Jeg ved faktisk ikke, hvad denne Hosta hedder. Men den er smuk, synes jeg.
Her er en anden af de Hosta, der flyttede til Bornholm biggrin
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis