hosta

så er der friske hostaer i ALDI til 19,95. Der er en del fine store planter af forskellige arter Hilsen og nyd det gode vejr, Fuzzy
så er der friske hostaer i ALDI til 19,95. Der er... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Zep:Jeg fik ikke frø af Fragrant-Bouquet ( Hosta ) men en hel plante, hvis den sætter blomster og frø i år, så sender jeg dig frø eller en aflægger til næste forår, du må da ikke være ked af, at I ikke har Aldi, Netto, Fakta eller Rema 1000 på Øenrolleyes rolleyes mvh Benny.

Benny N.
dette billede er af min skønne Crambe, den er ca 15 år gammel. Den er ca 180 cm høj. Den blomstrer i juni med myriader af honningduftende hvide små blomster. (minder lidt om brudeslør på steroider smile )
Der var sidste år 4 stilke.. Så her er skønheden

Hilsen Fuzzy
Da haven er begrænset i størrelse, og samtidigt skal rumme de efterhånden mere end 80 forskellige hostaer samt alt muligt andet "grønt" må jeg ty til krukker, spande, m.v. der placeres i skyggefulde områder rundt om i haven.
Disse billeder er fra et skyggebed og fra min gårdhave.

Hilsen Fuzzy biggrin
Citat fra fuzzy

dette billede er af min skønne Crambe, den er ca 15 år gammel. Den er ca 180 cm høj. Den blomstrer i juni med myriader af honningduftende hvide små blomster. (minder lidt om brudeslør på steroider smile )
Der var sidste år 4 stilke.. Så her er skønheden

Hilsen Fuzzy

Hvor er den bare skøn! Ja nærmest eventyrligt udseende... Sådan en må jeg bare invitere ind i min have! Hvilke betingelser trives den bedst under?
Annonce
jeg kan ikke se dit indlæg. Når jeg klikker kommer der et indlæg fra Zep, det gør der osse når jeg klikker på Zep's indlæg. Der er vist en lille fejl i systemet.
Vil du sende igen bettevibsen ? hej
Cramben vokser i næsten al jord, dog ikke tung lerjord, den kan nemlig godt lide sandjord. Den stammer fra strandkål der vokser ved kysten.
Her er en god adr. på det største katalog over hosta'er smile men man skal have god tid biggrin Er det ikke det havefolkene altid har "GGG"
hej, fuzzy
Vil lige henlede opmærksomheden på det nydannede Dansk Hostaselskab.

http://www.danskhostaselskab.dk/news.php

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis