Trægulv skal afhøvles....

Jeg skal havde afhøvlet gulvene i min stue og soveværelse, og det gik rigtigt fint med at tage gulvtæppet af i stuen....

Men i soveværelset er det et mareridt, for der er ligesom spildt et tyndt lag gråt cement hele vejen rundt ude ved gulvpanelerne og på 1 række gulvbrædder..

Prøver at spartel men det er ligesom et tyndt lag og kan ikke få det af, nogen gode råd ville jeg blive rigtig rigtig glad for...

Tak

biggrin
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder som gulvspartelmasse. Det er alm. brugt til nivellering hvis gulvet har været ujævt. En gulvslibemaskine kan sagtens 'tygge' igennem det med f.eks. korn str. 16.

Mvh
KJ
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hejsa
Jeg har lige haft vvs'eren ude hos mig, har netop fået regningen
(de bår 600 meter fra min bopæl så transporttiden er næppe mere en 1 minut)
jeg var hjemme da de var der, og fra de slukkede bilmotoren til de startede og kørte var der gået 3,0 timer (2 mand så ialt 6 timer) men på regningen står der 10 timer, er det normal kotume? service vogn er udspecificeret.
på regningen står 1 stk japanerbor 29x175 mm pris 1956 kr +moms de borede et hul i en murstensmur er det rimeligt at jeg skal betale for et nyt bor?

Jeg fik regningen her til eftermiddag og jeg ringer til dem imorgen, jeg poster svaret her, men vil gerne have et par råd inden jeg ringer....

Mvh

NB. Regningen er speciferet helt ud til mindste lille ting og alligevel er der "div mat" til 250 kr, ikke noget jeg brokker mig over, jeg undrer mig bare over dette lille ekstra gebyr. kender I det?
Jeg tror ikke det er niveleringsmasse, det er noget cement for er ikke ret meget og ligge rjo kun ude langs kanten??
Citat fra Echoes

Hejsa
Jeg har lige haft vvs'eren ude hos mig, har netop fået regningen
(de bår 600 meter fra min bopæl så transporttiden er næppe mere en 1 minut)
jeg var hjemme da de var der, og fra de slukkede bilmotoren til de startede og kørte var der gået 3,0 timer (2 mand så ialt 6 timer) men på regningen står der 10 timer, er det normal kotume? service vogn er udspecificeret.
på regningen står 1 stk japanerbor 29x175 mm pris 1956 kr +moms de borede et hul i en murstensmur er det rimeligt at jeg skal betale for et nyt bor?

Jeg fik regningen her til eftermiddag og jeg ringer til dem imorgen, jeg poster svaret her, men vil gerne have et par råd inden jeg ringer....

Mvh

NB. Regningen er speciferet helt ud til mindste lille ting og alligevel er der "div mat" til 250 kr, ikke noget jeg brokker mig over, jeg undrer mig bare over dette lille ekstra gebyr. kender I det?


Det lyder godt nok som et rigtig fusker firma! En god ting er altid at hænge dem ud på internettet, man kunne jo være fræk at "true" med det, ku jo være det hjalp lidt på regningen wink
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også