Herlevhejs!

Hej alle!

Så en jobannonce fra et stilladsfirma, hvor de fremhævede Herlevhejs som en positiv ting på alle deres biler, men, hvad er det?

Mvh. Birger

P.S. Er kun nysgerrig, og er godt ansat, så det er ikke noget job jeg søger.

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har prøvet at google det, men uden resultat.

Green

Citat fra green

Har prøvet at google det, men uden resultat.

Det har jeg også selv, + på diverse søgemaskiner.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Citat fra olfert-olfert

Hej alle!

Så en jobannonce fra et stilladsfirma, hvor de fremhævede Herlevhejs som en positiv ting på alle deres biler, men, hvad er det?

Mvh. Birger

P.S. Er kun nysgerrig, og er godt ansat, så det er ikke noget job jeg søger.

Hej !
Jeg har prøvet at dele ordet, så der står Herlev hejs, via denne søgning kom jeg ind på Arbejds tilsynets side, hvor de omtaler en forevisning af et Herlev Hejs.
Så det må værer en form for kran !!!

V.h Håndværkeren smile
Citat fra Håndværkeren

Hej !
Jeg har prøvet at dele ordet, så der står Herlev hejs, via denne søgning kom jeg ind på Arbejds tilsynets side, hvor de omtaler en forevisning af et Herlev Hejs.
Så det må værer en form for kran !!!

V.h Håndværkeren smile

jeg fandt dette om den
citat
"
Arbejdstilsynet har forbudt håndhejs ved stilladsarbejde, og derfor har direktør Bo Jensen udviklet ”Herlev Hejset”, som er blevet CE-mærket. I alt er der lavet 35 af slagsen, hvoraf et befinder sig hos Århus Stilladser. Her lyder meldingen, at det er et godt redskab. ”Herlev Hejset” består af en høj kasse bygget op af aluminium og med lister på siden, der kan afmonteres, så det er lettere at læsse stilladsdelene af eller på. Motoren sidder under bunden, og kassen kører op og ned på en tandstang, der er monteret på ydersiden af stilladset."

http://66.249.93.104/search?q=cache:85cVNNs_KOgJ:www.arbejdsmiljo.dk/resume/2004/april.html+Herlev+hejs&hl=da&gl=dk&ct=clnk&cd=12

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Et herlev hejs er en materiale elevator som du monterer på en af de yderste søjle rækker på et stillads ved montering/demontering eller sagt på en anden måde "guds gave til stillads arbejderen". Navnet stammer vist nok fra at det er herlev stillads service som opfandte det. PRØV IKKE AT LAVE ET SELV!!
Hæ Hæ ! Det er 6 år siden nogen intereserede sig for et Herlev hejs !!!!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis