grundingsolie / træbeskyttelse.

confused Har været rundt og kigget på priser på grundingsolie til vores nye udendørs plankeværk i Lærk (kalmerbrædder). Hvis vi tager et eksempel Pinotex grundingsolie indeholdende middel mod råd og svamp (fungosider) og hvis vi så tager en grundingsolie fra "jem og fix" med de samme egenskaber ("Træfix"). Træfix koster ca. 1/3 af hvad Pinotex koster. Er der lige så stor kvalitetsforskel som der er prisforskel ? Bliver man bare snydt ved at købe den billige eller hvad ?

Det samme gælder også når jeg skal til at videre behandle mit plankeværk med træbeskyttelse.

Glæder mig til at få jeres tilbagemelding/kommentar og meninger.
HIlsen Petersmiley-frown.gif
Har været rundt og kigget på priser på... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er den selvfølgelig heller ikke, en tråd slettes heller ikke efter nogle måneder, det ville være selvmord for forummet.

Problemet er tit at disse gamle tråde bringes til live flere år efter, fordi en har googlet en tråd, på en område hvor de kan poste et link til deres eget produkt eller hjemmeside, dvs. tråde omkring maling tit vækkes til live af en malermester eller en forhandler af maling, som lige kan smide en svar også tilføje et link til egen side, eller endda bare rose et produkt de selv sælger.

Erik´s svar er dog ikke så ringe, og giver faktisk noget information vi alle kan bruge, hvilket tilføjer noget til forummet, og ikke bare er en reklame indlæg, så viser han gerne deler ved at hans viden og erfaring til os alle, og det kan vi alle bruge til noget, frem for dem der kun lige smider et par indlæg herinde, for at skamrose deres eget produkt, eller skabe et par links mere til hjemmesiden.
Ja, Amino benytter sig også af en advarsel, hvis man vil poste i en mere en 2 år gammel tråd, så skal man lige svare ja på at man faktisk vil svare på denne "forældet" tråd.
Det kan jeg faktisk godt se... Det er irriterende, at firmaer ikke kan holde deres reklamer ude af fora som dette. Det værste er dog SEO-firmaer, der lever af at plante ligegyldig lortereklame alle vegne...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også