Klog Mand

Hejsa...

Er der nogen der kender en god bådbygger, el. en der har forstand på bådbyggeri, der kan komme og kigge på min klingbygget 23f kragejolle?

Der er nogle ting der skal laves på båden, men jeg vil gerne have en klog mand, med lidt mere erfaring end mig, ud og se på den, og evt. sige lidt om hvilke ting der de mest væsentlige, hvilke ting jeg selv kan lave og hvilke ting der skal en prof. til at lave (Evt. ham selv)!

Min båd ligger på land i Låstrup, en lille by ca. 20 km nord for viborg.
Det er ikke så lang fra virksund, hvalpsund og altså limfjorden.

Så hvis du er bådbygger, el. kender (har hørt om) en der vil hjælpe, må du meget gerne gi besked.

Mvh. Anderswink

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er det nok ikke den bedste tid at søge bådebygger, de er nok optaget et stykke tid frem. hvad man selv kan lave, afhænger jo mest af ens egne evner, men det er svært at reparere båd, alene opmåling af ting er svært, der er jo ikke meget der er i vinkel, jeg har gerne lavet en masse skabeloner, for at få det rigtigt.Jeg ved fra tidligere indlæg, at du har et kamera, så hvis du ingen finder, kan du jo søge råd her, og billeder gør forklaring lettere, så er det jo bare, tør du stole på dette forum ?. Så vidt jeg husker er din båd klinkbygget. det er ikke nogen spøg, at lave nye bord, men det kan la' sig gøre. Og uanset hvad du piller ud af båden, så få det så helt ud, som muligt.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis