Nye vægge på badeværelset

Vi skal shine vores badeværelse lidt op, og kunne godt tænke os at have vægge uden klinker. (undtagen i brusenischen).

Mit spørgsmål er så om vi på nogen måde kan undgå at pille de gamle klinker af væggene, og istedet spartle (og med hvad) el. evt. pudse et tyndt lag puds på de eksisterende klinker og så til sidst male?

Mvh K.K
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan godt lade sig gøre. Klinkerne skal 'tværes ind' i et tyndt lag fliseklæb, og når denne er hærdet op, kan du pudse væggene med en tynd gang mørtel.

Klæberen gør at mørtelen kan binde fast.

Mvh
KJ
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej K.K

-Det kan i sagtens-
Henviser igen til skalflex, som jeg udelukkende har positive erfaringer med.
http://www.skalflex.dk/produkter/pudssystemer/multipuds.htm

Det kan vist ikke blive lettere, at nå i mål med den opgave/Det ønske som du beskriver.

Held og lykke retro.

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Tak for det Retro, det er vidst lige det produkt jeg leder efter. biggrin
Fik bare at vide i min lokale Silvan at der ikke fandtes noget specielt produkt til det og at det aldrig ville en god løsning....men igen, jeg har aldrig fået nogen god vejledning hos Silvan. (Herning)

Mvh K.K
Citat fra K.K

....Men igen, jeg har aldrig fået nogen god vejledning hos Silvan. (Herning)
Mvh K.K



Så glæd dig endelig over LDS.dk
Her er svar på alt, fra folk som nyder at øse af deres erfaringer.

-Ikke et 8-16 job, som bare skal overståes- wink

Held og lykke med badeværelset.

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

Hej

Allerførst skal du sikre dig at dine fliser sidder fast (bank på dem med skaftet at en skruetrækker), så rengør/affedter du dem grundigt og dernæst spartler du væggen med vådrumsspartel (måske 3 gange) med mellemslibning.

Så skulle væggene være klar til filt/væv/maling
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også