græsslåmaskine motor på siden succes har kørt 3 timer uden pis

har fundet ud af hvordan en plæneklipper kan fungere på siden jeg har sat en forlænger på det benzin rør der går ind i karburatoren og så satte jeg benzin tanken med benzinlåget opad så den for den rigtige benzin og motorens topstykke vender opad og så fandt jeg en gammel kobling med indbygget remskive fra en gammel peugot og satte på nede ved akslen med den originale skrue og jeg har fundet mig en kilerem så skal jeg bare have et stel
og den har et knallert udstødning der kommer billeder i morgen HUSK
AT KOMME 25 procent olie i benzinen gerne madolie og så bliver den smurt i motoren husk at tømme oliekaret da den blir smurt i gennem benzinen
__________________

mvh. John
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
karburatoren og benzintanken er skruet sammen på de gamle modeller uden benzin slanger osv. så satte jeg bare benzintanken på højkant med karburatoren ned ad og benzin låget opad men der kan så heller ikke være så meget benzin fordi det kommer til at flyde og kommer ud af låget

mvh. John
øh ja - krumtappen???? Den smøres da ikke af benzinen. Hvis den har kørt uden belastning, overlever den måske - men med belastning?????
Eller er sådanne små motorer helt anderledes konstrueret???
Står lige nu og er ved at forårsklargøre motorklipper-dyret, så det skal jeg da lige have set på wink

Mvh.

Jan R.
ja der kommer billeder her i efter middag hvis du vil se det har brugt en gardena have slange og man kan evt... lave en hjemmelavet olietank det gårn den anden vej med en oliepumpe og det har sku fået maasser af belastning virker godt pga af olien kommer der maaser af sort hvid røg men den er top tunet billeder kommer der snart

mvh. John
jo da jeg har skilt den ad efter at den har kørt i tre timer krumtappen sejlede i benzin agtig olie

mvh. John
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis