bærbar som fjernsyn

Hej
Er der nogen som ved hvordan man får en bærbar computer til at funger som fjernsyn, har købr en digital tuner til at sætte i usb porten men kan ikke få det til at virke. Har installert driver.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal installere både driveren og den software, der fulgte med tuneren. Ofte er det med usb vigtigt, at man gør det i den rigtige rækkefølge - som regel skal man installere driveren før man sætter usb-enheden til.

Hvis det ikke er det, der er galt, må du skrive lidt mere konkret, hvad du har gjort, og hvad der ikke virker!
har installert driveren først og den software der fulgte med. men den kan ikke finde nogle kanaler. der skulle være gode sende signaler her i området, har også prøvet at sætte antennen i fra fjernsynet men kan stadig ikke tage nogle programmer
Mit tv kort har noget den kalder CVB, når den står på det søger den i nogle frekvenser vi ikke har.

Viser den "sne" ?.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
nej den viser ikke sne, søger bare efter programmer men finder ikke noget, har prøvet at slutte den til fælles antennen men der kan den heller ikke fange noget
Har du checket, at der ikke er et filter (enten separat eller i forstærkeren) på den kanal, der sendes på? Du kan se kanalnumrene her:
http://www.digi-tv.dk/Indhold_og_tilbud/frekvenser.asp
Samme sted kan du også se, om din antenne skal drejes fra lodret til vandret eller omvendt.

Du skriver "har prøvet at slutte den til fælles antennen", betyder det, at dine øvrige tests har været med en medfølgende antenne/stueantenne? - Efter hvad jeg har kunnet læse mig til skal man være mere end heldig for at fange noget med de små pinde!
Ja det er en antenne som er med. jeg prøver at købe en af de digitale antenner og prøver så igen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis