Er min påhængsmotor kort- eller langbenet?

Hej folkens,

Jeg har købt en lille Leisure 17 hvor jeg fik en gammel påhængsmotor med i handlen. Desværre er den ikke helt tip top, men kan nok godt komme til at køre hvis jeg tager tiden til at fikse den op.
Nu er baladen så, at jeg har en kammerat der har en langbenet motor liggende i hans families sommerhus som jeg kan købe/låne. Den er langbenet og min er... ja... det ved jeg ikke.. Det vil bare være lidt træls at køre hele vejen op for at hente den anden motor for så at finde ud af at jeg skal bruge en kortbenet motor

Min motor måler 80 cm fra finnen under skruen og op til beslagene der holder motoren.

Så er spørgsmålet til jer: Er min motor mon kort- eller langbenet?

Tak for det
- Peter biggrin
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra peterschmidt

Hej folkens,

Jeg har købt en lille Leisure 17 hvor jeg fik en gammel påhængsmotor med i handlen. Desværre er den ikke helt tip top, men kan nok godt komme til at køre hvis jeg tager tiden til at fikse den op.
Nu er baladen så, at jeg har en kammerat der har en langbenet motor liggende i hans families sommerhus som jeg kan købe/låne. Den er langbenet og min er... ja... det ved jeg ikke.. Det vil bare være lidt træls at køre hele vejen op for at hente den anden motor for så at finde ud af at jeg skal bruge en kortbenet motor

Min motor måler 80 cm fra finnen under skruen og op til beslagene der holder motoren.

Så er spørgsmålet til jer: Er min motor mon kort- eller langbenet?

Tak for det
- Peter biggrin


Umiddelbart lyder det som om den er langbenet, og jo du skal bruge en langbenet til Leisuren.

V.h Håndværkeren smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis