Et godt køb

Nu skal i bare høre!
Min kone og jeg var kørt på en planteskole for at købe nogle frugttræer.Vi har ca 4000 m2.der gerne skulle ende med at være plantet til med lidt forskelligt. Nå ja vi havde vel regnet med at indkøbe vores træer lidt hen af vejen da så mange træer nok ville representere en ikke helt ligegyldig udgift. Nå men afsted til en lille planteskole i nærheden.Målet var lidt pærer lidt æbler og nogle kirsebær."Hvad siger i til 100 kr.for disse 4 moreller?"
Jammen det var der da absolut ikke noget at sige til.
Videre til æblerne, kom han igen med et tilbud der ikke var til at afslå."Hvis i tager hele denne række,skal vi så sige 100kr for dem alle?" Joeøø,det lød da også som en god handel."Og hvis i tager alle disse pæretræer med ,skal vi så ikke bare sige 300kr.for det hele?".
Afgjort ikke en dårlig handel.
Op på nakken af "jyden" som blev helt fyldt,og hjem og tælle og grave.
32 stk.alt i alt. Alle træer er i mands højde(jeg er 186cm) eller der over.Fine og sunde træer.

Så det kan altså godt lade sig gøre at gøre en god handel selv om vi befinder os i 2006. Nu venter vi bare på at det hele skal bære frugt.

Godt forår til jer alle.
Leo

Ilde stedt er den som ikke ved.
Ringere endnu den som ikke ved hvor han skal spørge!
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Godt gået, kan man få at vide hvor den planteskole ligger, for den vil jeg gerne besøge.

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
Ja, det minder mig om en sælger i en gade med guldhandlere i Tyrkiet. Han fortalte os glædesstrålende, at vi kunne få det armbånd vi så på til 1/3 af prisen, hvis vi slog til nu. Vi var overrasket, for det var en uhørt pris men fik forklaringen, da ejeren af forretningen løb efter ham, for det var ham der havde naboforretningen der søgte at sælge hans vare til 1/3 pris. Stor munterhed hos os og hos de to naboer.

Så gad vide hvem der mon solgte de træer...

Mvh. JørgenE
Hejsa
Vil du ikke ud med hvilken planteskole det er???????????
Please

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis