Vektorisering af tekst?

Howdy.

Er der nogen der ved hvordan jeg forholdvist smertefrit kan vektorisere tekst, så jeg kan bruge det som skalerbart logo? Jeg vil gerne vektorisere for at undgå pixelering.

Med venlig hilsen
FlemmingB

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at "Google" spørgsmålet. Der er mange løsninger der, både danske og udenlandske.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
CorelDraw kan også. Jeg var heldig at få en version, som hedder 'Essentials' og kan det samme, som en total CorelDraw kunne for få å tilbage. Den fulgte med til en 'staveplade' eller digipad som jeg fandt i Aldi for 300 kr.

God jagt

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Og Adobe Photoshop kan også - ud over denne feature bør CS3 altså prøves om man så har råd til den eller ej... Det er en så über lækker pakke!
Smid det til mig i en PM, så skal jeg nok klare det, det tager ca 12 sekunder i photoshop.

Jeg skal ikke lige kunne sige hvorfor jeg ikke havde tænkt på det da jeg sidst så den her tråd, men nu er det jo sådan at langt de fleste fonte ér vektorbaserede og derfor kræver det blot at du skriver det du nu vil skrive og gemmer det som billede i det ønskede vektorformat.

Men for at understrege hvad Thomas Hjort og undertegnede tidligere har nævnt - alt er nemt med Photoshop wink
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis