LK Fuga TD252

Passer den i indmuringsdåser - og hvad størrelse? Gætter på 1,5 moduls.

Og hvad skal jeg kigge efter, hvis jeg skal købe et godt antennekabel?

Ovenstående er blot to hurtige spørgsmål, idet jeg blot skal have sat dåsen op og trukket kablet i rillen inden på mandag hvor der skal skal pudses vægge. Selve konstruktionen af antenne/sat anlægget kommer på et senere tidspunkt - tager dog allerede nu udgangspunkt i TD252'eren.

smile

/Bellini

 

Passer den i indmuringsdåser - og hvad størrelse?... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Spotel.dk -> Tak for det, men jeg nåede at bestille i dag på arbejdet, inden jeg så din besked. Ved så heller ikke præcis hvad du har i sortimentet.

Det blev sådan een rulle jeg bestilte http://www.av-connection.dk/?PGr=1546&ML1=1&ML2=71&ML3=77&ML4=232. 8,2 mm og 4 skærme - det må sgu være fint fint. :-)

Twist -> Jeg læser og forstår (næsten) hvad du skriver. Vigtigst lige nu er, at jeg fik besluttet hvilken dåse (1,5M) og hvilket kabel jeg skulle købe. Det skal nemlig i væggen og pudses op lige straks. Senere i projekt-kælder-renovering, kan jeg så se hvordan det hele skal 'designes'. jeg vil tage fat i tråden igen til den tid.

Nogen sidste indvendinger? Ellers tak for hjælpen alle sammen. :-)

/Bellini

 

Citat fra Rolias

træk dog dit antennekabel i rør, så kan du altid skifte det !


Yes - den løsning er allerede også med på tegnebrættet.

/Bellini

 

I vores gamle hus vi også et stjernenet til antennen, vi gjorde det at vi træk en retur ledning fra parabolen og tilbage til stjernepunktet på loftet, vi skulle godt nok bruge videoen til at sende signalet retur, da parabolen ikke havde antenne udgang, og kunne særfølgelig kun se den samme kanal i alle rum.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis