Ang brændning af hjemme video

Mine forældre købte i sommers et digital video cam. og har nu fået filmet så meget at de vil brænde det ud på en dvd. Så i går var jeg forbi dem og brændte dvd'en, men der kom ingen lyd med på dvd'en.

Skal lige siges at det er første gang jeg prøver at brænde en dvd, så hjælp mig lige, hvis i kender svaret.

Mvh. Jesper
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du beskrive, hvordan du har fået det fra kamera til DVD med alle mellemliggende trin (og programmer)?

Det første skridt er at checke, om der er lyd på de grabbede filer (og eventuelle konverteringer undervejs), når du afspiller dem i fx Windows Media Player. Derefter kommer det jo lidt an på proceduren, hvor det kan være gået galt.
Der er lyd på når jeg hører det på computeren hvor de ligger som "mov" filer mener jeg. og så startede jeg nero op og satte den til at brænde hvor nero konverterede den til dvd, var inde i indstillingerne og se og syns ik lige jeg ku se nogen steder hvor der stod noget med lyd el lign.

Mvh. Jesper
Hej Alle

Er der nogen der kan fortælle mig hvad der er galt når man vil hente video ind via den nye nero --- og godt kan betjæne kamaraet --- men ikke kan se kilden --- hver gang jeg vil lave en test skriver nero noget med capture device

Mugge
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis