abonnent

hvad menes der med abonnere de er vist ud for mine indlæg koster det penge eller hvad eller hvordan skal det forståsconfused

smile keine hexerei nur behändichkeitsmile
hvad menes der med abonnere de er vist ud for mine... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Aasted

Sniffer
Jeg har set at du tit bruger **SS**
og sådan noget.

Kan man som ny bruger få en forklaring på disse tegn ? confused og smile


*SS* smiler sødt, *GG* griner godt, *LOL* ler meget og larmende.
De stammer egentlig fra sms-er på en mobil tlf.

V.h Håndværkeren smile
Jamen tak for svaret.

Med lidt ironi i stemmen wink vil jeg så sige, *RG* = "ret godt", at få at vide. Det virker *LS* = "lidt svært" at vide hvad man vil sige på den måde. Jeg mener, der er ikke ligefrem en liste til de udenforstående *EH* = "eller hvad".

Hvis princippet altid er at det betyder noget positivt i stil med smil, grin og ler meget, så er det fint med mig.

Er det sådan det fungerer ! Eller risikerer jeg at noget af det er et surt opstød , som jeg så overser betydningen af ? confused

Eller jeg kommer til at tro noget er negativt, som i virkeligheden var positivt ment. Jeg ville så gå i forsvarsposition uden grund mad , og det ville være basis for unødige diskusioner .

Dette indlæg er positivt ment i sin grundholdning. smile

Kærlig hilsen Aasted.

Kun døde fisk flyder med strømmen rolleyes

Citat fra Aasted

Jamen tak for svaret.

Med lidt ironi i stemmen vil jeg så sige, *RG* = "ret godt", at få at vide. Det virker *LS* = "lidt svært" at vide hvad man vil sige på den måde. Jeg mener, der er ikke ligefrem en liste til de udenforstående *EH* = "eller hvad".

Hvis princippet altid er at det betyder noget positivt i stil med smil, grin og ler meget, så er det fint med mig.

Er det sådan det fungerer ! Eller risikerer jeg at noget af det er et surt opstød , som jeg så overser betydningen af ?

Eller jeg kommer til at tro noget er negativt, som i virkeligheden var positivt ment. Jeg ville så gå i forsvarsposition uden grund , og det ville være basis for unødige diskusioner .

Dette indlæg er positivt ment i sin grundholdning. smile

Kærlig hilsen Aasted.


Hej Aasted.

De tre angivne tegn er som sagt fra mobil Tlf. verden og der har de kun positiv mening, det samme vil jeg tro gælder her på LDS.
Men det er nu godt nok Sniffer der bruger det mest, jeg tror ikke hun kan finde ud af de der Smillies, ellers også gider hun ikke wink

Men mon ikke jeg nu får nogen på potten / Låget / Bæret o.s.v. af Sniffer.

V.h Håndværkeren smile
Tjo men så bliver sikkert med *SG* samt *SK* og *GV* for at afbøde de hårde ord.

En anden ting jeg stødte på er, at man ikke kan have mere en 4 smilies i hver svar tekst. Og det er selvfølgelig derfor Sniffer ikke bruger dem. 4 stk er simpelt hen ikke nok.

cool

Nå, nu får jeg nok også på puklen

Kun døde fisk flyder med strømmen rolleyes

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis