polo87,1,3

jeg har fået motoren skiftet med en brugt motor, men jeg synes det er underlig at når jeg vil sætte bilen igang så er der ligesom noget der bremser, noget der holder på bilen, jeg har tjekket bremserne om de hænger/sidder fast men det gør de ikke, jeg har haft hver enkel hjul på donkraft og der er ingen af hjulene der kører trægt. Kan det være noget med motoren? Men jeg kører i bilen hver dag.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Xpol.

Hmm, det lyder sært. Er det kun motoren og ikke en motor med tilhørende gearkasse du har fået lagt i ?

Er der olie i gearkassen ?

Kan ikke komme på mere med de oplysninger du har givet.

Mvh Leif.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
det er ca 3 mdr. siden jeg fik skiftet motor, jeg har tænkt på gearkassen, men det ka ik passe at jeg ka køre så længe med måske tom for gearolie, men jeg må hellere tjekke, jeg vender tilbage
Hej igen Xpol.

Jo hvis simmeringene omkring kardangledene er en smule utæt, skal det nok passe at der mangler olie i gearkassen nu. Du kan nemt tjekke det ved at at trække en finger eller en klud under "udbulingen" mellem kardangledene. Er der olie på, er "den hjemme", altså den mister olie. Husk at få tjekket oliestanden i "boxen" på normal vis alligevel. Held og lykke.

Mvh. Leif.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
tror jeg det er, måske det er bremsehovedcylinder der er kaput, jeg tror der er noget galt med det bremsevædske der er på, tyder på at olien ikke kommer retur efter at jeg har bremset lidt. Jeg har tænkt på at pumpe al olien ud og komme nyt på og så håbe på det bliver iorden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis