Udskiftning af badekar

Hej med jer
Jeg skal til at igang med en komplet renovering/udskiftning af et badeværelse, og skal i den forbindelse skifte det nuværende meget grønne badekar i jern ud med et nyt hvidt og neutralt badekar i acryl. Det nuværende badekar er indbygget/indmuret (dvs der er muret op omkring), og det samme skal det nye badekar være..

Det jeg er usikker på er hvordan jeg får hevet det gamle badekar ud... skal jeg banke stenene væk rundt om karet, eller kan jeg løfte det op ? hvordan sidder afløbet fast på sådan et gammelt badekar ? (huset er fra '73 og det er badeværelset også...)
Håber der er nogen herinde som ved noget, eller har prøvet noget lignende, og har nogle erfaringer at dele ud af....

På forhånd tak
Jesper
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Jesper

Da jeg for små 4 år siden flyttede ind i mit hus, var det første jeg skulle, at fjerne det gamle kar, så jeg kunne få et spa-bad istedet.

Det gamle var også med muret væg, som jeg simpelthen nedlagde.

Det var ret simpelt og ligetil, så det tror jeg også det er for dit vedkommende.

Havde efterfølgende en VVS-er til at installere mit spa-bad, inkl. en elektriker til at sørge for, at det elektriske blev perfekt.

Klø på!!!

Paw
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis