Vorterod - de skal væk!

I min lille kolonihave på 650 kvm er der uhyggelig mange VORTEROD. Hvad pokker gør jeg for at få dem væk? I går fik jeg at vide: "De skal op og hele roden skal med" men jeg kan også godt se mig selv med rødslidte og ømme knæ for der er vanvittig mange af disse rødder. Jeg har intet imod effektive og hurtigtvirkende kemikalier. Min økologiske sans må vente med at fungere indtil haven er kommet under kontrol. Der skulle vel ikke være en venlig sjæl med at godt råd???

Mange hilsner - Jeri biggrin

Hilsen Jeri rolleyes
I min lille kolonihave på 650 kvm er der uhyggelig... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Sniffer

Nøj hvor er de flotte.. Heldige mand.

Altså kære venner, I må være bindegale at ønske en direkte import af vorterod i jeres haver - den er helt balstyrisk! Kommer den først ind, så er den umulig at få ud. Den breder sig så man tror det er løgn. Nå, men jeg har lyttet til jeres råd og har naturligvis investeret i round-up, og ja, det skal bruges adskillige gange for at få has på vorterod, men jeg fik da ryddet andre pudsige ting af vejen i samme omgang. Man skal jo lære så længe man lever.
Hyggeligt at læse jeres indlæg. Hilsen Jeri :p

Hilsen Jeri rolleyes
Citat fra jeri

Altså kære venner, I må være bindegale at ønske en direkte import af vorterod i jeres haver - den er helt balstyrisk! Kommer den først ind, så er den umulig at få ud. Den breder sig så man tror det er løgn. Nå, men jeg har lyttet til jeres råd og har naturligvis investeret i round-up, og ja, det skal bruges adskillige gange for at få has på vorterod, men jeg fik da ryddet andre pudsige ting af vejen i samme omgang. Man skal jo lære så længe man lever.
Hyggeligt at læse jeres indlæg. Hilsen Jeri :p

Hov - du er bagefter - det var en kommentar til Lærkespore

Sniffer  
Hej Green:Må vi ikke gerne se et billedet af de 2 søde ældre damer ?, jeg har forsøgt at få vorterod til at vokse i vores have, de sidste 20 år uden held, hvad gør jeg forkert ? mvh Benny.

Benny N.
Benny...: Du vender nok vorterne på hovedet....*SS*

Sniffer  
Nix, jeg sender ikke billeder af damer på nettet.... det er bare et princip jeg har.
Tror det er en joke med at du ikke kan få vorterod til at gro. Hos mig gror de i indkørslen under nogle birketræer, d.v.s. de ringste dyrkningsbetingelser overhovedet, så det kan ikke være så svært. Tror jeg må give Sniffer ret.

Green

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også