HjÆlp HjÆlp.

På begge sider af roret på en B31 sejlbåd sidder der et par stykker armeret plast de er gået istykker hvor kan jeg købe nye.Hvem kan svare mig på det
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra zaar

På begge sider af roret på en B31 sejlbåd sidder der et par stykker armeret plast de er gået istykker hvor kan jeg købe nye.Hvem kan svare mig på det

Hvad med at spørge producenten af B31 wink

V.h. Håndværkeren smile
Citat fra Håndværkeren

Hvad med at spørge producenten af B31 wink

V.h. Håndværkeren smile

Du kunne sku lige så godt have holdt din bøtte
Citat fra --== Lasse ==--

Du kunne sku lige så godt have holdt din bøtte

Så så små slag, må vi så lige bede om kammertonen, vi er her ikke for at generer hinanden.
Så nu må du begrunde hvorfor jeg lige så godt kunne holde bøtte rolleyes

V.h Håndværkeren smile
Hej Håndværker, det er Zaar,s første indlæg, så hjælp manden med den B 31, du kender mere til både end jeg gør, og til dig Lasse, du bliver aldrig diplomat, og vejret i påsken har trods alt været fint mvh Benny,

Benny N.
Citat fra zaar

Jamen så prøver jeg om jeg kan hjælpe manden.
Faktisk ved jeg ikke meget om lige netop denne bådtype, men jeg ved hvem der har konstrueret den, eller rettere sagt de to : Bruno Brostrøm / Jens Grandinson, Konstrutions år 1970-1978 Værft Star Boats Nationalitet dansk/svensk.
Det er iøvrigt en selvbygger båd hvor skroget blev leveret med køl og ror monteret. Dens rigtige navn er B 31 Mark II
De oplysninger jeg har skrevet her er fra ca. 1980-85 og dengang var det Star Boat, Frydendalsvej 12. 3660 Stenløse der solgte båden, tættere kan jeg ikke komme på !
Håber det vil kunne hjælpe dig lidt hen ad vejen.

V.h Hånværkeren smile
Annonce
Citat fra Håndværkeren

Så så små slag, må vi så lige bede om kammertonen, vi er her ikke for at generer hinanden.
Så nu må du begrunde hvorfor jeg lige så godt kunne holde bøtte rolleyes

V.h Håndværkeren smile

Fordi tror du ikke manden ligesom har regnet den ud med at spørge producenten..wink
Citat fra --== Lasse ==--

Fordi tror du ikke manden ligesom har regnet den ud med at spørge producenten..wink

Hej Lasse.
Det kunne være at manden ikke kendte producenten / Konstruktøren, det er ikke alle båd ejere der lige ved det.

V.h Håndværkeren smile

Ps. Hvordan går det ellers der ovre i Svendborg, har byens honeratiores fundet på nye kostbare "kunst stykker" at udsmykke byen med. Eks. Terningen.
Jeg er selv født i "Darlingstreet" 24
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis