Bmw R60

Hej

En BMW R 60 fra 1977 der har gået 90.000 km. Forhandleren siger at de ikke kan slides op....Er der noget man skal være specielt opmærksom på ud over det overordnede indtryk

mvh jan
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hmm, jeg har selv haft en R80G/S fra 1981. Den havde gået ca. 160000.
Og en i nærheden har en 90S fra vistnok 1976 - og den har kørt *rigtig* langt. Så længe den har sin motorolie, kan motoren nok leve nærmest evigt. Men pas på kardanen; den kan ikke mishandles helt så meget som en kæde.
Ellers kender jeg ikke til noget bestemt, man skal passe på. Den er jo bygget som en bil.
Venligst
Erik

I'd rather be flying...
Fandt en anden end lige den. Den havde 20000 mindre på bagen, og 6000 kr billigere. Skal hente den i dag, og glæder mig vildt til at komme ud og tøffe rundt på den : o )

Mvh Jan
Hej Jan.
Var det så også en bimmer ?

V.h Håndværkeren
yep,- biggrin

se billedet af overtagelsen. Mig ved cyklen.

den er super

Mvh jan
Citat fra jancar

yep,- biggrin

se billedet af overtagelsen. Mig ved cyklen.

den er super

Mvh jan

Hej Jan.
Tillykke med den "nye" kværn, jeg gætter på at du ikke er til at styre på 100 hektar land lige nu, der er altid sådan en udifinerbar lykke følelse når vi får et nyt stykke "legetøj" med to hjul.
Måske mødes vi en dag derude, se efter en sort ældre men velholdt MZ med sidevogn.

V.h Håndværkeren smile
Har været ude og trille i dag til kerteminde. Det Var bare SÅ fedt, og den skal luftes ofte. De bedste penge jeg har kastet efter noget i meget lang tid!
Jeg holder øje med MZ'eren

Mvh Jan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis