Hvem husker ikke de små grimme sataner fra filmen Gremlings. De findes og der bor en på min skulder er jeg sikker på. Lidt lige som Pippis abe.
TV'et vil kun tænde når det er i humør til det.
Opvaskemaskinen vil ikke åbne sæbeklappen.
Vaskemaskinen, pumpen larmer, lågen, ja der er monteret en pind over til det nærliggende skab, ellers kan den ikke holde sig lukket. I sidste uge brækkede fronten af sæbeskuffen.
Tørretumbleren, ja den står og kikke på om vi er hjemme eller sover. Hvis det er tilfældet så virker timeren ikke og den fortsætter i det uendelige.
Havde besøg af min ven Thomas i weekende, efter en slurk øl siger han "det er godt nok nogle kolde øl i holder jer her i Roskilde."
Termostaten er kaput i køleskabet, køleskabet er blevet til en fryser.
De sidste uger, ja der kan jeg kun sige at det har været en heldig dag, hvis bilen kun er gået ud min 5 gange til og fra arbejde.
I morges prikken over i'et. Skal lige høre lidt morgenradio, radioen, fint lys,VU meterene reagerede fint. Men der kommer ikke en lyd ud af den. Udgangen er vist gået, jeg spiller aldrig højt.
Jeg har sikkert glemt noget, det var kun lidt af mit liv med teknikken. Godt jeg har lav det selv.
PS. er der nogen der vil have mit lille kæledyr så værsgo.....
MVH