Byggematerialer fra Sverige

Hej med Jer.

Jeg har hørt, at der er rigtig mange penge at spare, ved at købe byggematerialer fra Sverige, hvis man som mig, skal til at bygge et nyt hus.

Nogen der har erfaringer med det, eller kender noget til det ?

Hvor finder jeg sådan noget i Sverige på nettet ?

v.

laura
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Hvad er det lige du skal bruge, er det et træhus eller muret hus ?. Har selv sommerhus derovre, det nye køkken vi satte op for to år siden købte vi i ikea, og hårde hvidevarer i elgiganten, begge forretninger ligger jo som bekendt i sverige, men det var ca. 20 % billigere at tage det med fra DK. ja vi måtte faktisk vente på at en sokkelskuffe fra ikea og kølefryseskabet fra elgiganten kom hjem fra sverige, så vi kunne tage det med til sverige igen. I kan eventuelt tage færgen i helsingør og køre til Hyllinge storcenter her ligger bauhaus, der kan i så sammemligne priser, selvom i ikke vil købe jeres materialer i bauhaus tror jeg det giver et ganske godt billede af hvad der måske kan svare sig at købe derovre, træ er ca. 25 % billigere og hos de fleste tømmerhandler en væsenlig bedre kvalitet end den man får i byggemarked herhjemme, og husk hvis i køber et større parti at bede om em bra nettopris.
Mvh. Michael
Du kan vistnok kun lige se ugens tilbud på det link, og det kan du nok ikke få bygget et helt hus af, min erfaring siger at man er nødt til at henvende sig personligt for at få opgivet de priser man har brug for, når du som dansker sender en mail til en svensk virksomhed, får du normalt, hvis de overhovedet svarer, et meget kortfattet svar, der ikke kan bruges til ret meget. men henvender du dig personligt, er de som regel særdeles hjælpsomme, så medmindre du taler og skriver et godt svensk vil jeg nok anbefale at tage over og snakke med dem, og hvis i tager til hyllinge kan i lige tjene til færgebilletten og benzinen, ved at handle stort ind i det store supermarked der ligger ved siden af bauhaus, de fleste dagligvarer er 20-25% billigere der end herhjemme.
Mvh. Michael
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis