Billige Herregårdssten - hvor?

Hej
Jeg står overfor at skulle bruge 140m2 herregårdssten/holmegårdssten (dem med slået kant) 5,5-6cm tykkelse, ikke til hård kørsel

Billigste tilbud jeg kan finde er 69kr/m2 leveret løst. Har nogen kendskab til bedre tilbud til levering i sydjylland?

mvh
Raun
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
er med på en lytter. hvor har du fundet dem til 69kr?
Der er forskel, jeg har lånt en fra sandgaard beton, det er dem der laver billige sten her på djævleøen.

Den er lettere og grovere i overfladen. Når det regner bliver den helt mørk, hvilket jo så betyder den suger mere vand, det har jeg checket, og det gør den.

Så den kan ikke holde så længe som de holmegårdssten/IBF (c) jeg har valgt (billigst i bauhaus, når man er fra sjælland), men hvis du er ligeglad, så er det jo ligemeget. Det var bare en lille køkkenbordstest jeg lavede.
Men prøv at sammenlign.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Efter for 4 år siden at have kigget lidt på herregårdssten fra forskellige leverandører blev mine købt hos Spedalsø i Horsens. Husker ikke lige prisen, men har været tilfreds. De har desuden nogle kraftige sten (Tegula eller lignende ) der er gode at lave kanter med. De blev også løstr leveret da prisen herved blev mest rigtig.. OG ikke mindst fordi vejen hvor de skulle aflæsses endnu ikke havde fået den sidste belægning. De laver den del mærker når de tippes løst. Jeg fik vist 100 Tegula sten og 190kvm Herregårdssten.

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis