Ideer til sangskjuler

Min søn skal konfirmeres til maj og sangen er lavet. Nu mangler jeg nogle gode ideer til en sangskjuler. Jeg vil helst selv lave den, da dem man køber færdige er jævnt kedelige.
Min søns store interesse er basketball - og jeg vil gerne lave en skjuler der relarterer til dette !!! men ak og ve..... Det eneste jeg kan finde på er evt. at skære en basketball over eller bruge en støvle - men det er da ikke særlig kreativt.
Hjælp mig med nogle gode ideer. Det ender sikkert med at jeg også bliver sat til at lave en for hans mormor, som også har fået lavet en sang. Så jeg mangler ideer til hele to skjulere.

På forhånd tak !!!!wink wink wink

MULLE.....
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Karin

Så skal de da sidde i en basketkurv, der kan du desværre blive nødt til at sætte en bund i, ellers falder de jo ud wink

Carsten
da jeg skulle giftes lavet jeg en sangskjuler til min mand, han er godt nok interesseret i fodbold, men man kan jo osse lave den med andre sportsgrene.

Men altså jeg tog en æske, sådan en gaveæske man ellers bruger til tøj.
Jeg beklædte den med grønt pap, tegnet en fodboldsbane op med hvid tus.
Så lavet jeg nogen mål af ståltråd og satte noget hvidt tyld på og stak ståltråden ned i pappet. og sangene ja dem kunne jeg jo ligge ind i æsken.

Så du skal jo bare finde ud af hvordan en basket bane ser ud og så tegn den op og så lave nogen små basketkurve og så måske købe en lille kugle som du maler i den farve bolden nu engang er.

Håber du overhoved fatter hvad det er jeg prøver at forklare smile
Hej Simone...
Du ka' tro jeg fatter, hvad du mener - Tusind TAK for den gode ide'...

MULLE.....
Jamen det var da så lidt smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også