farvenr.

hej
Hvem kan hjælpe?
Jeg mangler nogle dele til mit profil køkken, er gået konkurs, det , det er et ganske alm. hvidt køkken, men hvor der bare alligvel mange forskellige modeller og farver. Det er ikke lykkes at finde noget som er magen til, Invita har noget der næsten har samme udforming og de vil godt male lågerne i samme farver. Jeg har fået oplyst det er en ralfarve 9016 glans 25, Invita bruger imidlertid cms nr. hvor kan jeg få det oversat til sådan et :roll: :idea:

Lars K.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Det kan du ikke.............
Har forsøgt, men der er ikke noget, der matcher 100%.
Og nej, der er ikke noget der "næsten", men enten eller.
Meget meget lang teknisk historie, gøres ultra kort??
Få både de nye og de gamle låger, malet med den samme maling og farve, på samme tid.
Eventuelt, ved at sende de gamle låger, hen til fabrikken.
Det er den eneste måde og få det hele ens på.

Colormann
eller det gamle råd....kan man ikke ramme 100%, så lad helt være....overvej en decideret kontrastfarve istedet.

----------------------------
Hvis det ikke kan ryges, så er det ukrudt.
Tak for svarene
Det var ikke det jeg håbede på, men det jeg frygtede, der er bare surt ikke at kan få det sidste.
Det jeg mangler er simpelthen en skuffeø, måske er det så bedre at anvende en kontrast farve, er der nogen der har erfaring med sort, er det overhovede til at holde

Lars K.
Hej

Sort er en rigtig god kontrast farve.
Brug en alkyd(olie)maling, og hvis du vil kræse lidt mere, overlakerer du med en klar lak, f.eks. en højglans bådlak, så holder det.

colormann
tak for det gode råd. det er dejligt med hjælp
Det er en skuffeø jeg mangler så jeg regner med at købe den færdig, spekulationerne går på om jeg skal købe en grå eller sort begge farver er nemlig i laminatbordpladen, og så lige kunsten at finde en som har nøjagtig samme udformning og tykkelse som det jeg fået, det er nemlig heller ikke helt nemt, hvade jeg bare købt køkken andet sted, men det er så nemt at være bagklog.

Lars K.
Annonce
.....du kunne jo også forhøre dig hos den lokale autolakerer for han kan helt sikkert hjælpe dig med at ramme farven helt nøjagtig.

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
ok
Det lyder godt hvis jeg kan få autolakkeren til at male i samme farve for det er jo det jeg helst vil have.
Måske et dum spørgsmål, men køber jeg så en eller anden skuffesektion i en mere eller mindre tilfælde farve (hvid) hvor han så maler ovenpå eller kan man købe noget som slet ikke er malet endnu.
på forhånd tak for hjæpenconfused

Lars K.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også