Pudset loft

Vi har i vores nye hus gammleldaws pudsede lofter som trænger til lidt renovering de er lidt revnede og og skaller lidt . Er der nogle der har nogle fif til hvordan man griber det an ?


Hilsen Klaus

En venlig hilsen Klaus

Vi har i vores nye hus gammleldaws pudsede lofter... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
det kan ikke betale sig at købe grundet filt, det er svæere at arbejde med, og man skal aligevel bruge vævfylder inden man maler.
det er min erfaring
mvh rune
Citat fra Rune31

det kan ikke betale sig at købe grundet filt, det er svæere at arbejde med, og man skal aligevel bruge vævfylder inden man maler.
det er min erfaring
mvh rune


Enig. Til gengæld kan det betale sig at grunde før limen er tør, så går der faktisk en mindre mængde grunder til.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Citat fra Rune31

det kan ikke betale sig at købe grundet filt, det er svæere at arbejde med, og man skal aligevel bruge vævfylder inden man maler.
det er min erfaring
mvh rune


Enig. Til gengæld kan det betale sig at grunde før limen er tør, så går der faktisk en mindre mængde grunder til.
til gengæld risikerer man så også, at skidtet falder ned igen.....ihvertfald løsner sig nogle steder.

Been there tried that......got the T-shirt

----------------------------
Hvis det ikke kan ryges, så er det ukrudt.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også