Isokern skorsten

Skorstenfejeren har rådet mig til at vælge en Isokern model "Solid". På Isokerns.dk kan man se at Isokern hænger lidt sammen med et mærke der hedder "Schiedel". Nu er alt byggemateriale jo som regel meget billigere i Tyskland og jeg bor tæt ved grænsen. På Schiedel.de kan jeg finde forskellige modeller. Men er der nogen der ved hvilken der er den samme som "Solid" solgt under navnet "Isokern"

På forhånd tak,
Hans
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Hans123456789

Skorstenfejeren har rådet mig til at vælge en Isokern model "Solid". På Isokerns.dk kan man se at Isokern hænger lidt sammen med et mærke der hedder "Schiedel". Nu er alt byggemateriale jo som regel meget billigere i Tyskland og jeg bor tæt ved grænsen. På Schiedel.de kan jeg finde forskellige modeller. Men er der nogen der ved hvilken der er den samme som "Solid" solgt under navnet "Isokern"

På forhånd tak,
Hans

Hej igen Hans.
Nej ! men det ved de helt sikkert nede i Bauhaus eller Praktiker hvis det er der du vil handle. Bor selv ca 50 Km. fra grænsen på Sydals.

V.h Håndværkeren smile
Citat fra AndersKruse

Hej

Hvordan endte det? Købte du din skorsten i Tyskland? Hvad gjorde du og hvor købte du?

mvh Anders

Ja, det kunne jeg også godt tænke mig at vide smile
Nej, den blev købt hos Davidsen i Høruphav på Als. Jeg fik det aldrig rigtig undersøgt, mht Tyskland.

mvh Hans
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis