Bagte kræmmerhuse

Hej derude.
Er der nogen der kender en måde til at bage kræmmerhuse med fløde. Jeg har gjort det en gang, men kan ikke få det til at lykkes igen.
Hilsen Knud.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Knud!
Sjovt du lige skriver om kræmmerhuse idag. Jeg har lige besøgt mine svigerforældre, der fik vi kræmmerhuse med flødeskum.
Opskriften er 3 æg 150 g. sukker 150 g. mel. Æg og sukker piskes til det er hvidt, derefter røres melet i. Dejen smøres i ca 10 cm. store kager ud på en velsmurt plade, og bages ved 200g. i 5-7 minutter, hvorefter de hurtigt rulles til kræmmerhuse. De serveres varme med flødeskum og en klat jordbærsyltetøj, ummm-
Velbekomme Per.
ps. bagepapir duer ikke!

Livet er for kort til genudsendelser!!!!!

Citat fra Rønbjerg

Hej Knud!
Sjovt du lige skriver om kræmmerhuse idag. Jeg har lige besøgt mine svigerforældre, der fik vi kræmmerhuse med flødeskum.
Opskriften er 3 æg 150 g. sukker 150 g. mel. Æg og sukker piskes til det er hvidt, derefter røres melet i. Dejen smøres i ca 10 cm. store kager ud på en velsmurt plade, og bages ved 200g. i 5-7 minutter, hvorefter de hurtigt rulles til kræmmerhuse. De serveres varme med flødeskum og en klat jordbærsyltetøj, ummm-
Velbekomme Per.
ps. bagepapir duer ikke!


De lyder lækre! smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis