Andenæb

Er der nogen der ved hvor den købes ?

Thomas
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
har da set den i byggemarkeder. Men du skal nok ikke satse på den lokale silvan eller bauhaus. Nok mere et byggemarked med rigtig værktøj og ekspedienter der ved hvad de snakker om :wink: :wink: biggrin
Hej Thomas.

Hvis tanken var at andenæbet skulle bruges til de før omtalte fodlister, synes jeg du skal sparer pengene, da det ikke er anvendeligt der.

Mvh. Carsten.
Hvorfor ikke ? Gulvene er jo ikke helt lige, så jeg vil sætte en streg i bunden af panelet og høvle....

Den koster 130 hos Carl Ras !

Thomas
Oooookay, jeg troede det var til den samlingsmetode vi talte om i den anden tråd. Til det formål du omtaler her, er det helt i top. biggrin

Carsten.
Annonce
Jep.

Er det bedst at lade træet hvile i 2-3 uger inden jeg sætter dem op ? Får det leveret idag fra en tømmerhandel.

Jeg har også tænkt på at grunde+male fodlisterne inden jeg sætter dem op. Så er det nemmere for maleren, idet han ikke skal male helt nede ved gulvet.

Thomas
Jeg har aldrig selv ladet lister ligge og afklimatisere, og jeg har heller aldrig haft problemer med det.

God ide det med at male eller grunde inden opsætning!

Carsten.
kunne man ikke selv lave dette andenæb evt hvis en har en tegning af det .
I stedet for at bruge tid og kræfter på at grunde, slibe og grunde igen for at få fodlisterne helt glatte er det meget lettere at købe grundede lister, evt i MDF.

Hilsen Aksel
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også