Mug/sorte rander på vindue i lille badeværelse

Hej,

Jeg har for nyligt istandsat badeværelse og i den forbindelse monteret kanalventialtor med dobbelt aftræk i forsænket loft.

Når vi går i bad er det lille vindue for oven som regel åbent, ventilatoren kører imens og til ca. 10 min efter vi er færdige, vi tørrer altid vinduer og brusevæg af med en gummiskraber men alligevel kommer der sorte/mørke misfarvninger på det nymalede vindue og i hjørnerne er malingen begyndt at krakelere.

Jeg kan ikke se at vi kan gøre mere mod fugten end vi allerede gør, så jeg tror at jeg gjort noget forkert da jeg malede vinduet. Jeg sleb alt det gamle maling af der sad løst og malede det 3-4 lag med en Dyrups glans 50, men jeg har ikke behandlet det inden.

Skulle jeg have behandlet vinduet med noget inden? Hvad er den korrekte fremgangsmåde og hvad gør jeg nu for at undgå mug og grimme vinduesrammer?

På forhånd tak for hjælpen!
Rasmus Rask
Hej, Jeg har for nyligt istandsat badeværelse... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
for at andre ikke altid skal være bussemænd: Du ku' ta' at skrive det i din profil biggrin

----------------------------
Hvis det ikke kan ryges, så er det ukrudt.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også