Klinker på træ konstruktion

Hej Jeg søger lige andres erfaring ved at lægge fliser på træ konstruktion nærmere omkring om det kan holde ( løse fliser - revner i fuger ) .

Jeg havde tænkt mig at lægge fliser i min gang og køkken ikke noget vådrum .
Jeg har et bjælkelag hvor der er 60 cm imellem bjælkerne som er 10 x 20 cm hvor jeg vil monterer 2 x 4 regler imellem på tværs med en afstand på ca 50 cm og der oven på lægge en 22 mm gulv spundplade og her efter primer og så granit 20 x 20 fliser . Men holder det .... Jeg har ikke mere plads til at lægge mere på da det vil blive for højt.
På forhånd tak. :lol:
Mvh Brian
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
......synes at din beskrivelse minder om noget jeg har læst engang for nylig , jo jeg tror det vil kunne holde , da det var ca sådan at løsningen var beskrevet ...........

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Jeg har selv gået med tankerne om samme projekt (det kommer - når jeg er færdig med ti andre). Blev anbefalet at bruge gulvgipsplade istedet for.

----------------------------
Hvis det ikke kan ryges, så er det ukrudt.
hej brian.har du tænkt på at bruge litex plader istedet.prøv at gå ind på litex.dk.det er meget bedre at ligge klinker på.
Citat fra henrik b

Jeg har selv gået med tankerne om samme projekt (det kommer - når jeg er færdig med ti andre). Blev anbefalet at bruge gulvgipsplade istedet for.


Har selv lavet et badeværelsesgulv med gulvgips:

bjælkelag
Forskalling
Varmefordelingsplader/varmerør
gulvgips
membran
klinker
Hej Morten.
Det med gulvgips har jeg også hørt før men på Wirsbo's tegning anbefaler de gulvspun under gipsen , har du gipsen direkte på forskallingen ? 1 eller 2 lag ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis