Kold vinter, lidt om os

Hej
Ny bruger, lidt om os, vi vil bruge dette forum en del i de næste par år

Vi har for et halvt år siden købt os et nedlagt landbrug, som vi vil renovere totalt, vi bor lige nu i et lille hus i byen, så vi har ikke travlt.

Landbruget er tæt placeret ved Madumsø og Rold skov i himmerland.
Vi var så heldige at købe det inden det kom i avisen som dødsbo.

Vi brugte hele efteråret på at få ryddet op i sagerne da den afdøde var et mega roedhoved. Vi har benyttet os af en arkitekt for at få det lavet ordentligt.

I midt November lukkede vi ned for 2005, nu var alt ryddet op ok klar til at begynde.

Men denne vinter er dog den strengeste jeg lige kan huske med mine 30 år på bagen. Vi var begyndt at grave gulv og vægge ud i starten af Febuar, men dette resulterede i en omgang øre/næse/hals for os begge.

Nu ligger vi på langs, derfor fandt jeg dette GDS sted, som jeg lige manglede til at løse kommende opgaver/inspiration.

Nå men igen et fedt sted i har her.

Venligst
Chris

Venlig hilsen
Christian Ovesen
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Det var dog en særdeles lækker og naturskøn pladsering i Himmerland I har findet!- Tillykke.

mvh Anders
tillykke med købet - det lyder til der er arbejde det næste års tid eller 2-3 stykker :-)

Ja, vinteren har været belastende i år. Ikke fordi vejret har været decideret dårligt, men for djævlen det er koldt. Jeg har mørtel til 150kvm pudsearbejde liggende i gårdspladsen, fordi mureren troede den værste frost var overstået for et par uger siden cry

mvh
Christian - handyman? alt er relativt!
Hej

Vi havde regnet med at grave det hele ud i Febuar ca. 76 m2 i 40 cm. dybde, vi har kun nået de 40 m2. inden vi fik nok af kulden.

Jeg havde håbet at kloakker, vand , varmeslange, el til stikkontakter og gulv kunne laves inden udgangen af Marts, men det når vi vist ikke, heldigvis er vores håndværkere også trætte af vejret og forstår forsinkelsen.

Nu skal vi lige være raske og lad os så se om 14 dage om ikke vejret bliver bedre. ( kulde)

Jeg ved at man kan godt lave sådan noget arbejde i kulde, men når man konstant får besøg og lige skal drikke en øl med dem, så står man sgu og bliver kold. :lol:

Venligst
Chris

Venlig hilsen
Christian Ovesen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis