Montering af centrallås

Hej alle. Jeg har for en mds tid siden købt en Seat Cordoba fra ´96. Bilen har desværre ingen centrallås, så jeg har derfor tænkt mig at købe et i stil med http://www.thansen.dk/product.asp?c=612085207&n=1199147587&pn=1229003618 dette. Mit spørgsmål er så, om sådan noget er svært at montere selv. Jeg har ikke den store forstand på biler, så ville i samme anledning høre, om der var nogen der kendte et sted hvor der evt lå en udførlig beskrivelse af hvordan man gør det. Ellers følger der så sådan noget med når man køber sådan et system.?? På forhånd tak..
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
der følger som nomalt en vejledning med når men køber et sæt
Hvis du kigger på http://www.thansen.dk/technicalinfo.asp?c=664772382&n=1199147587&pn=1229003618 tror jeg at du har stort set hvad du kan regne med at få af vejledning. Det produkt du ser på er jo en model som passer til alle biler. Dvs at der jo skal improviseres lidt undervejs, men det vil nok gi´sig selv det meste hen ad vejen. Frisk mod. biggrin

mvh Anders
Hvis de små sendere virker dårlige så sidder, der en lille trimmer der kan finjusteres inde i dem, den giver dem mere liv.

Min den ene virkede slet ikke, jeg var ved at bytte hele skidtet indtil jeg lige prøvede. De er kodet digitalt med lodninger så man kan ikke bare få en sender.



MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Har selv moteret dette sæt i bilen, og det har nu fungeret upåklageligt i 1½ år. Alt efter fingersnilde vil jeg placere sværheden af arbejdet på ca. 3 ud af 5. Det hænger bl.a. sammen med, at der pga. sættets universale anvendelse, er en del tilpasningsarbejde for at få cylinderne til at sidde rigtigt samt få dem til at skubbe/trække rigtigt i låsestangen.

Nu ved jeg ikke hvordan låsemekanikken i en Cordoba er opbygget, men jeg vil anbefale dig at afmontere dørbeklædningen og tage et kig på mulighederne for montering af dette sæt, inden du spenderer pengene.

Sig endelig til hvis du har spørgsmål.

Mvh
KJ
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis