speciel fliseklæb ??

Jeg skal have lagt fliser på mit gæstetoilet på 1,4m2, der ligger lige nu click laminat gulv som bliver pillet op og nedenunder er der trægulv, den lokale murer som vil have 3000.- for arbejdet siger at han bruger noget speciel fliseklæb som kan arbejde og gi sig så man ikke risikerer knækkede fliser. nogen som ved hvor man kan købe sådan noget ? for hvis man kan få sådan noget vil jeg selv gå igang med at smøre det på gulvet og så klinker på for den pris er da hel hen i vejret.....

håber nogen kender produktet......

mvh claus.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvilken slags træ er du vil ligge fliserne på? jeg kan kun anbefale at ligge fliser på træ hvis det er krydsfinner, skal helst være vandfast krydsfinner. Husk nu osse vådrumsmembran,

Man kan for noget der hedder Alfix Letfix extra, det er nok den eneste jeg kan anbefale til det projekt
Jeg har selv brugt Alfix Combifix til at klæbe fliser på træ (vandfast krydsfiner).

Men du skal være _helt_ sikker på at træ-underlaget er stabilt nok før du lægger fliser. Du kan ikke lægge fliser/klinker på et gyngende gulv uanset hvilken klæber du bruger!!!
HEJ
jeg ved at "MIRA" som bla kan købes i silvan men også i div. flise foretninger laver en 2 komponent lim som bliver gummi agtig når den tørre
http://www.mira-byggeprodukter.dk/Default.aspx

ved ikke om det er det men prøv og ring til dem og hør
VH
Bjørnen

Bjørnen

Smil og vær glad.... husk det nu.....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis